Restaurantele grupului Stadio Hospitality Concepts intră pe zona de livrare. În ce zone va fi disponibilserviciul de delivery

Autor: Andra Stroe Postat la 14 aprilie 2020 102 afişări

Restaurantele grupului Stadio Hospitality Concepts intră pe zona de livrare. În ce zone va fi disponibilserviciul de delivery

După ce, în data de 16 martie, grupul de restaurante Stadio Hospitality Concepts a închis temporar restaurantele, înainte de decizia Guvernului de a suspenda activitatea operatorilor economici din HoReCa, reprezentanţii businessului au decis să intre acum pe zona de livrare, adaptându-şi, ca mulţi alţi jucători din HoReCa, modelul de activitate noului context de piaţă.

Meniu este alcătuit din cele mai apreciate preparate ale celor şase restaurante ale companiei (Stadio, Social 1, NOR, Cişmigiu – Bistro la Etaj, 18 Lounge şi Embassy Park), printre care produse-fanion precum: papanaşii de la Stadio, salata de vinete de la Nor sau burgerul cu somon de la Social 1. Livrarea este asigurată gratuit pentru orice adresă din Bucureşti şi Ilfov.

În plus, reprezentanţii companiei au creat şi un meniu special, cu ocazia Paştelui, meniu ce reuneşte toate preparatele româneşti de sărbătoare, printre care friptura fragedă de miel, pasca sau ouăle roşii.

„Mâncarea este pregătită respectând toate condiţiile de igienă şi siguranţă care se impun în acest moment, acelaşi lucru fiind valabil şi pentru livrare. Meniurile pot fi consultate online, pe paginile web ale restaurantelor  Stadio, NOR, Cişmigiu – Bistro la etaj, Social 1, 18 Lounge şi Embassy Park. Începând cu această săptămână, comenzile vor putea fi făcute şi prin intermediul aplicaţiilor Food Panda, Uber Eats şi Glovo”, spun reprezentanţii businessului.

Compania SHC deţine şi operează restaurantele NOR (aflat la etajul 36 al celei mai înalte clădiri din România), Stadio, Social 1, Cişmigiu – Bistro la Etaj, 18 Lounge şi Embassy Park. Ultimele două restaurante sunt şi cele mai noi achiziţii ale grupului, ele fiind preluate anul acesta, în luna februarie. Restaurantele grupului SHC se încadrează în categoria smart casual şi sunt localizate în spaţii emblematice ale Bucureştiului. Totodată, grupul SHC operează şi spaţiul Qreator din Piaţa Victoriei. În 2019, grupul SHC a avut o cifră de afaceri de 7,3 milioane de euro, faţă de 5,5 milioane de euro cât a înregistrat în 2018. 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
livrare,
restaurante,
grup

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.