Răspunsul Ryanair referitor la reclamaţia la ANPC făcută de Dacian Cioloş

Postat la 14 noiembrie 2016 1432 afişări

Răspunsul Ryanair referitor la reclamaţia la ANPC făcută de Dacian Cioloş

“Ne cerem scuze pentru incovenienţele cauzate, dar, în prezent, nu acceptăm plăţi în moneda naţională leu (RON) pentru produsele achiziţionale la bord. În continuare urmărim îmbunătăţirea fiecărui aspect al business-ului nostru pentru o mai bună experienţă de zbor a clienţilor, parte a programului nostru "Always Getting Better", este răspunsul oferit de oficialii Ryanair referitor la plata exclusiv în euro în avioanele companiei, indiferent de rută.

Joi, premierul Dacian Ciolos a plecat de la Timisoara spre Bucuresti cu o cursa a companiei Ryanair, iar in timpul zborului a vrut sa isi cumpere produse din avion. Personalul din aeronava a refuzat insa plata, pe motiv ca premierul a oferit lei, iar la bordul avionului se accepta doar euro.

Premierul Dacian Ciolos a cerut Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorului (ANPC) sa faca un control la compania aeriana Ryanair, dupa ce, in timpul unei curse aeriene Timisoara - Bucuresti, nu a putut plati in lei produse vandute in avion, el solicitand si ministerelor sa analizeze legislatia pentru a vedea daca operatorul aerian a respectat normele.

Dacian Ciolos s-a aflat joi la Timisoara, impreuna cu mai multi ministri, unde a avut o intalnire bilaterala cu omologul sau sarb Aleksandar Vucic.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.