Raluca Radu, Answear: „Odată cu apariţia restricţiilor se simte deja o creştere a traficului şi vânzărilor în magazinul nostru online. Ne aşteptăm ca acestea să se accelereze cu ocazia Black Friday.” Cât durează campania de reduceri a companiei în acest an

Autor: Andra Stroe Postat la 08 noiembrie 2021 31 afişări

Raluca Radu, Answear: „Odată cu apariţia restricţiilor se simte deja o creştere a traficului şi vânzărilor în magazinul nostru online. Ne aşteptăm ca acestea să se accelereze cu ocazia Black Friday.” Cât durează campania de reduceri a companiei în acest an

Retailerul online de fashion Answear anunţă lansarea campaniei de Black Friday, cu ocazia căreia estimează o creştere a vânzărilor cu 30% faţă de anul anterior. 

Al doilea Black Friday din timpul pandemiei înregistrează schimbări în privinţa comportamentului de consum, clienţii orientându-se şi mai mult spre shopping online. „Odată cu apariţia restricţiilor se simte deja o creştere a traficului şi vânzărilor în magazinul nostru online şi ne aşteptăm ca acestea să se accelereze cu ocazia Black Friday. De asemenea, ne aşteptăm să avem o creştere a vânzărilor pe categoriile destinate work from home – tricouri, haine sport, papuci de casă, halate. Estimăm o creştere cu 30% a vânzărilor în această perioadă faţă de anul trecut. Bazându-ne pe experienţele trecute, valoarea bonului mediu va fi undeva la 300 lei şi o comandă va conţine în medie între 1 şi 2 produse”, spune Raluca Radu, country manager Answear România.

Compania a dat startul reducerilor de până la 70% pe website atât pentru brandurile proprii, cât şi pentru brandurile internaţionale din portofoliu. Produsele vizate în special de reduceri sunt categoriile specifice pentru iarnă – geci, cizme, botine, pulovere, hanorace, dar şi categoriile de haine sport, sneakers, rochii, tricouri, bluze, cămăşi, jeans şi sacouri.

În campanie sunt incluse peste 400 de branduri internaţionale, inclusiv nume nou-adăugate, precum Chiara Ferragni, Givenchy, Isabel Marant, Fendi, Burberry, DIOR, Trussardi şi Victoria Beckham. Aşteptările companiei sunt ca în topul vânzărilor să se afle brandurile Medicine, ANSWEAR, Tommy Hilfiger, Calvin Klein şi Karl Lagerfel. „Pe de altă parte, brandurile Dr. Marterns, Max Mara, Nissa şi Pinko au înregistrat creşteri mari în acest an şi ne aşteptăm să se afle şi ele în vârful clasamentului. Ne aşteptăm ca cele mai vândute categorii de produse să fie cele de cizme, botine, geci, paltoane, pulovere, jeans, sacouri, fiind produsele de sezon. De asemenea, dat fiind că ne aflăm în perioadă de restricţii, probabil vom înregistra creşteri şi pe categoriiile de tricouri, hanorace, treninguri şi papuci de casă”, spune Raluca Radu.

Retailerul anunţă că cei care vor folosi aplicaţia mobilă pentru achiziţii vor beneficia de o reducere suplimentară de 10%. Campania de reduceri organizată de companie se va întinde pe tot parcursul lunii, iar în intervalul 28 – 30 noiembrie se va desfăşura Cyber Monday.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
black friday,
shopping,
vanzari

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.