Promovare turistică a României, marca Ministerul Turismului: Dracula şi filme indiene la Bollywood

Postat la 05 decembrie 2017 443 afişări

Programul de marketing şi promovare turistică, având ca obiectiv proiectarea imaginii României ca destinaţie de calitate, se va face inclusiv folosind brandul „Dracula” şi cu filme indiene realizate la studiourile Bollywood, reiese din proiectul de buget al Ministerului Turismului pe 2018.

Promovare turistică a României, marca Ministerul Turismului: Dracula şi filme indiene la Bollywood
Promovare turistică a României, marca Ministerul Turismului: Dracula...

Ministerul Turismului gestionează două programe: „Dezvoltarea produselor turistice”, şi „Marketing şi promovare turistică”.

Pentru dezvoltarea produselor turistice, bugetul de bază este de 14,7 milioane de lei, la care se vor mai putea adăuga credite de angajament de până la 14,7 milioane de lei. Iar pentru mareketingul şi promovarea turistică bugetul de bază este de 13,7 milioane de lei, la care se vor mai putea adăuga credite de angajament de până la 15,7 milioane de lei, scrie Mediafax.

Proiectul de buget pentru programul „Marketing şi promovare turistică a României” prevede următoarele măsuri şi acţiuni:
- Valorificarea şi comunicarea elementelor de diferenţiere a destinaţiei turistice România
- Punerea în practică a diferenţierii prin declinarea conceptului creativ
- Trecerea de la abordarea tradiţională/convenţională a turismului la crearea de experienţe multisenzoriale, bazate pe specificitatea, unicitatea şi autenticitatea României ca destinaţie turistică
- Utilizarea storytelling-ului (construirea şi transmiterea de poveşti), ca model de comunicare
- Desfăşurarea unei campanii integrate, în anul 2018, pentru repoziţionarea pe piaţa internaţională a turismului
- O mai bună cunoaştere a profilului turistului şi a preferinţelor de consum prin realizarea anuală de cercetări şi studii de piaţă
- Furnizarea de informaţii complete atât turiştilor interesaţi, cât şi intermediarilor, prin optimizarea modului de utilizare a instrumentelor mobile, capacitarea Centrelor Naţionale de Informare şi Promovare Turistică şi plasarea de infotouch-uri în punctele de contact cu turiştii
- Stabilirea de parteneriate cu operatori aerieni şi cu furnizori de echipamente tehnologice
- Familiarizarea touroperatorilor cu oferta turistică a României
- Îmbunătăţirea prezenţei pe internet prin dezvoltarea site-ului de promovare turistica wwww.romania.travel, dezvoltarea şi creşterea performanţei portalului de ştiri în domeniul turismului: www.newsturism.ro, creşterea vizibilităţii pe reţelele de socializare, desfăşurarea campaniilor pe bloguri interne şi internaţionale, continuarea campaniei actuale de e-mail marketing prin dezvoltarea permanentă a bazei de date, inclusiv la nivel internaţional
- Optimizarea modului de utilizare a canalelor de comunicare offline, prin optimizarea prezenţei în cadrul târgurilor de profil interne şi externe
- Realizarea de campanii integrate, utilizând şi execuţii TV, prin plasarea în seriale TV new age, populare, produse în principal în SUA sau la Bollywood, Coproducţii televizate şi promovare pe televiziuni de nişă
- Desfăşurarea de campanii publicitare outdoor – formate standard şi inovatoare pe pieţele-ţintă
- Introducerea materialelor de promovare neconvenţionale
- Realizarea anuală a unei acţiuni de comunicare adresată românilor, pentru a deveni conştienţi de importanţa turismului în dezvoltarea comunităţilor locale
- Valorificarea diasporei ca ambasador al turismului prin încurajarea organizării a cât mai multor evenimente oficiale şi informale cu tematică românească de către comunităţile româneşti, eventual cu sprijinul ambasadelor şi reprezentanţelor de turism ale României, cu invitarea unui număr cât mai mare de persoane din actualele ţări de reşedinţă, iniţierea unei campanii dedicate românilor din străinătate (exemplu: „Romania is not about borders. Romania is about spirit”) de sensibilizare şi conştientizare a importanţei pe care membrii diasporei o au, în calitate de purtători şi multiplicatori ai mesajelor pozitive despre ţara noastră; conceperea unei campanii virale dedicate diasporei (exemplu: „Ask me what X - Dracula, Nadia Comăneci etc. - and I have in common?”) care să faciliteze furnizarea de informaţii, online şi offline, cu şi despre România, în comunităţile în care trăiesc români
- Vizite educaţionale şi de informare pentru reprezentan¬ţi mass-media şi alti vectori de imagine
- Desfăşurarea campaniilor de asociere de imagine prin valorificarea de produse româneşti care să devină simboluri la nivel naţional, dezvoltarea programului Brand Ambasadorii Turismului Românesc, personalităţi recunoscute la nivel internaţional, care pot promova destinaţii turistice şi forme de turism, prin intermediul povestirii experienţelor proprii, legate de „locurile” din România
- Promovarea României în asociere cu simbolurile sale autentice - portul popular, legendele şi simbolurile specifice regiunii/zonei - în cadrul evenimentelor pe care Ministerul Turismului le organizează sau la care este partener
- Continuarea asocierii cu obiective turistice din România (Castelul Bran, Castelul Peleş, Castelul Huniazilor, Cetatea Medievală Sighişoara, Cetatea Alba Carolina, Delta Dunării, mocăniţa, Salina Turda şi altele)
- Continuarea asocierii cu sportivi români, prin promovarea şi încurajarea sporturilor individuale şi de echipă
- Promovarea României prin fixarea unor teme anuale de comunicare şi focusarea pe evenimente şi produse peste nivelul mediu (aniversări, competiţii naţionale şi internaţionale, evenimente unice)
- Iniţierea unui sistem de Customer Relationship Marketing (CRM).

fii la curent cu cele mai noi analize de business

Urmareste BM pe Facebook

​„Să vin la Bucureşti a fost cea mai bună decizie pe care am luat-o” ​„Să vin la Bucureşti a fost cea mai bună decizie pe care am luat-o”

La fel ca în viaţă, în businessul de investiţii cheia reuşitei este să ai dreptate de mai multe ori decât greşeşti. Balanţa a înclinat spre investiţiile care au performat bine pentru Johan Meyer, motiv pentru care a ajuns şi în rolul de manager al Fondului Proprietatea şi CEO al Sucursalei de la Bucureşti pentru Franklin Templeton, din care administrează active de peste 2,5 miliarde de dolari.

vezi continuarea
ZF.ro
Schimbări majore în piaţa muncii. Tehnologia care revoluţionează viaţa corporatiştilor Schimbări majore în piaţa muncii. Tehnologia care revoluţionează viaţa corporatiştilor
Secretul succesului în afaceri: Cum poţi câştiga când toată lumea pierde
ProMotor.ro
Permis uitat acasă, permis suspendat, fără permis: Ce păţeşti dacă eşti prins la volan în fiecare din cazuri Permis uitat acasă, permis suspendat, fără permis: Ce păţeşti dacă eşti prins la volan în fiecare din cazuri
A început războiul pentru fabrica Volkswagen: Bulgaria îşi dublează oferta. Ce va face România?
Andreea MANTEA într-un pictorial care îţi semnează direct actele de divorţ - Galerie foto incendiară
Descopera.ro
CREIERUL oamenilor este cu adevărat INCREDIBIL. Doi cercetători nemţi au găsit o zonă neştiută până acum care are o ABILITATE surprinzătoare CREIERUL oamenilor este cu adevărat INCREDIBIL. Doi cercetători nemţi au găsit o zonă neştiută până acum care are o ABILITATE surprinzătoare
După o CERCETARE de amploare s-a răspuns la MAREA întrebare care îi intrigă pe bărbaţi. De ce FAC femeile asta în timpul SEXULUI
Descoperire URIAŞĂ depre controversata Planetă X, considerată ''Raiul Extratereştrilor''
Go4it.ro
Google dezvăluie MOTIVUL pentru care telefonul tău cu Android se descarcă prea repede Google dezvăluie MOTIVUL pentru care telefonul tău cu Android se descarcă prea repede
15 aplicaţii care ar putea să fie ASCUNSE pe telefonul tău Android. Trebuie DEZINSTALATE imediat
O femeie a primit AMENDĂ de 2.500 lei pentru că nu avea baterie la telefon
Csid.ro
Portretul psihologic al unui violator: cum îl recunoaştem şi cum evităm să devenim victime Portretul psihologic al unui violator: cum îl recunoaştem şi cum evităm să devenim victime
Cum poţi ajuta o femeie care este abuzată
HOROSCOP AUGUST 2019: se anunţă noi câştiguri financiare şi multe relaţii pasagere

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.