Promovare turistică a României, marca Ministerul Turismului: Dracula şi filme indiene la Bollywood

Postat la 05 decembrie 2017 326 afişări

Programul de marketing şi promovare turistică, având ca obiectiv proiectarea imaginii României ca destinaţie de calitate, se va face inclusiv folosind brandul „Dracula” şi cu filme indiene realizate la studiourile Bollywood, reiese din proiectul de buget al Ministerului Turismului pe 2018.

Promovare turistică a României, marca Ministerul Turismului: Dracula şi filme indiene la Bollywood
Promovare turistică a României, marca Ministerul Turismului: Dracula...

Ministerul Turismului gestionează două programe: „Dezvoltarea produselor turistice”, şi „Marketing şi promovare turistică”.

Pentru dezvoltarea produselor turistice, bugetul de bază este de 14,7 milioane de lei, la care se vor mai putea adăuga credite de angajament de până la 14,7 milioane de lei. Iar pentru mareketingul şi promovarea turistică bugetul de bază este de 13,7 milioane de lei, la care se vor mai putea adăuga credite de angajament de până la 15,7 milioane de lei, scrie Mediafax.

Proiectul de buget pentru programul „Marketing şi promovare turistică a României” prevede următoarele măsuri şi acţiuni:
- Valorificarea şi comunicarea elementelor de diferenţiere a destinaţiei turistice România
- Punerea în practică a diferenţierii prin declinarea conceptului creativ
- Trecerea de la abordarea tradiţională/convenţională a turismului la crearea de experienţe multisenzoriale, bazate pe specificitatea, unicitatea şi autenticitatea României ca destinaţie turistică
- Utilizarea storytelling-ului (construirea şi transmiterea de poveşti), ca model de comunicare
- Desfăşurarea unei campanii integrate, în anul 2018, pentru repoziţionarea pe piaţa internaţională a turismului
- O mai bună cunoaştere a profilului turistului şi a preferinţelor de consum prin realizarea anuală de cercetări şi studii de piaţă
- Furnizarea de informaţii complete atât turiştilor interesaţi, cât şi intermediarilor, prin optimizarea modului de utilizare a instrumentelor mobile, capacitarea Centrelor Naţionale de Informare şi Promovare Turistică şi plasarea de infotouch-uri în punctele de contact cu turiştii
- Stabilirea de parteneriate cu operatori aerieni şi cu furnizori de echipamente tehnologice
- Familiarizarea touroperatorilor cu oferta turistică a României
- Îmbunătăţirea prezenţei pe internet prin dezvoltarea site-ului de promovare turistica wwww.romania.travel, dezvoltarea şi creşterea performanţei portalului de ştiri în domeniul turismului: www.newsturism.ro, creşterea vizibilităţii pe reţelele de socializare, desfăşurarea campaniilor pe bloguri interne şi internaţionale, continuarea campaniei actuale de e-mail marketing prin dezvoltarea permanentă a bazei de date, inclusiv la nivel internaţional
- Optimizarea modului de utilizare a canalelor de comunicare offline, prin optimizarea prezenţei în cadrul târgurilor de profil interne şi externe
- Realizarea de campanii integrate, utilizând şi execuţii TV, prin plasarea în seriale TV new age, populare, produse în principal în SUA sau la Bollywood, Coproducţii televizate şi promovare pe televiziuni de nişă
- Desfăşurarea de campanii publicitare outdoor – formate standard şi inovatoare pe pieţele-ţintă
- Introducerea materialelor de promovare neconvenţionale
- Realizarea anuală a unei acţiuni de comunicare adresată românilor, pentru a deveni conştienţi de importanţa turismului în dezvoltarea comunităţilor locale
- Valorificarea diasporei ca ambasador al turismului prin încurajarea organizării a cât mai multor evenimente oficiale şi informale cu tematică românească de către comunităţile româneşti, eventual cu sprijinul ambasadelor şi reprezentanţelor de turism ale României, cu invitarea unui număr cât mai mare de persoane din actualele ţări de reşedinţă, iniţierea unei campanii dedicate românilor din străinătate (exemplu: „Romania is not about borders. Romania is about spirit”) de sensibilizare şi conştientizare a importanţei pe care membrii diasporei o au, în calitate de purtători şi multiplicatori ai mesajelor pozitive despre ţara noastră; conceperea unei campanii virale dedicate diasporei (exemplu: „Ask me what X - Dracula, Nadia Comăneci etc. - and I have in common?”) care să faciliteze furnizarea de informaţii, online şi offline, cu şi despre România, în comunităţile în care trăiesc români
- Vizite educaţionale şi de informare pentru reprezentan¬ţi mass-media şi alti vectori de imagine
- Desfăşurarea campaniilor de asociere de imagine prin valorificarea de produse româneşti care să devină simboluri la nivel naţional, dezvoltarea programului Brand Ambasadorii Turismului Românesc, personalităţi recunoscute la nivel internaţional, care pot promova destinaţii turistice şi forme de turism, prin intermediul povestirii experienţelor proprii, legate de „locurile” din România
- Promovarea României în asociere cu simbolurile sale autentice - portul popular, legendele şi simbolurile specifice regiunii/zonei - în cadrul evenimentelor pe care Ministerul Turismului le organizează sau la care este partener
- Continuarea asocierii cu obiective turistice din România (Castelul Bran, Castelul Peleş, Castelul Huniazilor, Cetatea Medievală Sighişoara, Cetatea Alba Carolina, Delta Dunării, mocăniţa, Salina Turda şi altele)
- Continuarea asocierii cu sportivi români, prin promovarea şi încurajarea sporturilor individuale şi de echipă
- Promovarea României prin fixarea unor teme anuale de comunicare şi focusarea pe evenimente şi produse peste nivelul mediu (aniversări, competiţii naţionale şi internaţionale, evenimente unice)
- Iniţierea unui sistem de Customer Relationship Marketing (CRM).

fii la curent cu cele mai noi analize de business

Urmareste BM pe Facebook

Povestea românului care „a primit like“ de la Facebook şi Google Povestea românului care „a primit like“  de la Facebook şi Google

În cinci ani, antreprenorul local Rareş Bănescu a reuşit să scaleze start-up-ul Retargeting.biz în alte patru ţări vecine din zonă - Bulgaria, Ungaria, Polonia şi Grecia, iar acum urmează să îşi extindă businessul în toată regiunea Europei de Sud-Est.

vezi continuarea
ZF.ro
Veşti bune pentru datornici: Fiscul a şters o parte din datoriile românilor Veşti bune pentru datornici: Fiscul a şters o parte din datoriile românilor
BREAKING! Schimbări MAJORE la ANAF: Ce decizii a luat Mihaela Triculescu în fruntea Fiscului
ProMotor.ro
Clip VIDEO filmat în România. MARIAN GODINĂ: „Manevra asta n-am mai văzut-o” Clip VIDEO filmat în România. MARIAN GODINĂ: „Manevra asta n-am mai văzut-o”
TOTUL despre noul BMW Seria 7. Vârful de gamă este motorul 585 CP - VIDEO-GALERIE FOTO
CELE MAI BUNE SUV-uri SECOND-HAND din piaţă! Raportul TUV dezvăluie ce maşini au cele mai puţine defecţiuni
Descopera.ro
Ce îl face pe un BĂRBAT să nu înşele o femeie. RĂSPUNSUL la întrebarea pe care şi-o pun multe femei este acum dovedit ştiinţific Ce îl face pe un BĂRBAT să nu înşele o femeie. RĂSPUNSUL la întrebarea pe care şi-o pun multe femei este acum dovedit ştiinţific
ATENŢIE, ce trebuie să mânânci ca să fii cât mai VIRIL. Greşeala PENIBILĂ pe care o fac mulţi bărbaţi
Evreii, ruşii sau austriecii? Cine l-a OMORÂT pe Eminescu, geniul INCOMOD care a ''înnebunit'' din senin! Adevărul din spatele unei poveşti scandaloase
Go4it.ro
NIKE lansează pantofii care se leagă singuri la şireturi! Au fost inspiraţi de filmul „Înapoi în viitor” NIKE lansează pantofii care se leagă singuri la şireturi! Au fost inspiraţi de filmul „Înapoi în viitor”
Cel mai PUTERNIC telefon din lume se lansează la jumătate de preţ faţă de SAMSUNG şi HUAWEI
Microsoft AVERTIZEAZĂ utilizatorii de WINDOWS 7! Trebuie să treacă la WINDOWS 10 cât mai repede
Csid.ro
Gătitul acasă - câţi bani economiseşti Gătitul acasă - câţi bani economiseşti
Slăbeşte 7 kilograme cu citrice! Iată meniul!
Uleiul de ricin: beneficii pentru ten şi piele

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.