Proiectul imobiliar Nordis Mamaia, creştere de aproape 50%, în ciuda pandemiei

Autor: Andra Stroe Postat la 04 iunie 2020 959 afişări

Proiectul imobiliar Nordis Mamaia, creştere de aproape 50%, în ciuda pandemiei

Nordis Mamaia, proiectul care a implementat pe piaţa din România un stil nou de abordare în domeniul imobiliar: investiţia într-o cameră de hotel care generează bani pentru proprietar şi poate fi folosită timp de o săptămână pe an, şi-a mărit semnificativ vânzările în perioada martie - mai, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, ajungând la o creştere de 47%. Nordis Mamaia este un ansamblu format din hotel de 5 stele şi apartamente rezidenţiale, situat în zona de Nord a staţiunii Mamaia.

În această perioadă, în pofida crizei medicale, au fost vândute 100 de unităţi în ansamblu, dintre care 75 sunt apartamente în hotel şi 25 sunt apartamente în zona rezidenţială. În cele trei luni, numărul unităţilor vândute s-a dublat comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. În momentul de faţă, procentul de unităţi vândute se ridică la un total de 54% din cele 730 de camere de hotel şi 290 apartamente rezidenţiale.

„La începutul situaţiei create de pandemie, în martie, comportamentul clienţilor Nordis s-a schimbat într-o mică măsură, puţini dintre ei au ezitat în privinţa achiziţiilor. Mai mult, având in vedere că produsul pus în piaţă de noi este inovator şi unic, numărul tranzacţiilor a crescut semnificativ comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Dată fiind situaţia excepţională prin care cu toţii am trecut, valoarea banilor scade, dobânzile se micşorează, oamenii au preferat să investească în proprietăţi care să le aducă un randament sigur”, a declarat Alexandru Mihai, senior partner Nordis Group.

După perioada de izolare, piaţa imobiliară îşi revine treptat la normal şi chiar se înregistrează o creştere a numărului de cereri comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. La nivel general, pe piaţa de real estate au apărut numeroase proiecte noi şi o revenire a numărului de clienţi interesaţi.

„Credem că românii se vor axa în anii următorii pe turismul local. Cu toţii am devenit mult mai precauţi cu privire la locurile pe care le alegem ca destinaţie turistică, încercăm să evităm aglomeraţiile, aeroporturile şi să găsim destinaţii mult mai apropiate şi sigure. Dacă în urmă cu trei luni turiştii ar fi ales o destinaţie îndepărtată, acum e mai probabil să se concentreze pe turismul intern, implicit pe litoralul românesc, o tendinţă care cred că se va păstra şi în următorii ani”, a adăugat Alexandru Mihai.

Ansamblul de lux dispune de facilităţi premium, precum cel mai mare SPA de pe litoralul românesc, cu o dimensiune de 3.200 de metri pătraţi, dar şi plajă proprie de 10.000 de metri pătraţi. Tot în incinta Nordis Mamaia se află şi o clinică medicală şi de recuperare, kinetoterapie şi medicină sportivă. „Pentru petrecerea timpului liber, complexul oferă acces la nouă restaurante şi cafenele, cinematograf VIP, dar şi galerie comercială cu magazine de lux, loc de joacă pentru copii şi sală de fitness. Pentru proprietarii de apartamente rezidenţiale, facilităţile includ concierge, room service şi servicii de curăţenie”, notează reprezentanţii businessului. Complexul oferă facilităţi şi pentru companii, respectiv şase săli de conferinţă cu o capacitate de până la 800 de locuri şi un program inovator de servicii de wellbeing.

Nordis Mamaia 5***** se află în portofoliul Nordis Group, dezvoltator imobiliar de lux, cu o experienţă de 12 ani pe piaţa locală, preponderent în zona de nord a Capitalei. Compania urmăreşte prin proiectele sale să aducă pe piaţa imobiliară din România lucrări de cea mai înaltă calitate. Nordis Group este un brand românesc, grup de firme format din şase entităţi: Nordis Hotels, Nordis Development, Nordis Construct, Nordis Real Estate, Nordis Architecture şi Nordis Property Management.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
mamaia,
crestere,
imobiliare
Cum a ajuns o companie din Bistriţa să valoreze 70 de milioane de euro şi să atragă atenţia unor companii gigant precum Tesla şi Volkswagen Cum a ajuns o companie din Bistriţa să valoreze 70 de milioane de euro şi  să atragă atenţia unor companii gigant precum Tesla şi Volkswagen

Chiar dacă investiţiile noi în producţie au devenit un soi de rara avis a industriei locale, schimbările din domeniu nu înseamnă doar închideri de fabrici, ci şi intrarea pe cele mai noi nişe ale industriei globale.

vezi continuarea
ZF.ro
Cum arată imprimanta viitorului Cum arată imprimanta viitorului
Mediafax
VIDEO. Mii de oameni au participat la o „petrecere de adio” pentru coronavirus. Unde s-a întâmplat VIDEO. Mii de oameni au participat la o „petrecere de adio” pentru coronavirus. Unde s-a întâmplat
1 IULIE. Măsurile de relaxare au fost amânate. Care sunt noile prevederi şi în ce condiţii pot fi închise terasele
MonitorulApararii
Fostul premier social-democrat Zoran Milanović revine la conducerea Croaţiei. Ca preşedinte Fostul premier social-democrat Zoran Milanović revine la conducerea Croaţiei. Ca preşedinte
Ce se întâmplă la Moscova este de bine deopotrivă pentru Rusia şi Putin(?)
MonitorulPartidelor
Teodorovici suspectează înţelegeri ascunse cu PNL pentru organizarea online a Congresului PSD Teodorovici suspectează înţelegeri ascunse cu PNL pentru organizarea online a Congresului PSD
Veste bună pentru românii care vor să se întoarcă în ţară: Nu mai au obligativitatea de a se mai izola
MonitorulSiguranteiCetateanului
Povestile lui Valeriu Suhan La plesneala cu un springar (parte a II-a) Povestile lui Valeriu Suhan La plesneala cu un springar (parte a II-a)
COMENTARIU Marius Oprea: România, o ţară săracă? Fraierii sînt săraci. Şmecherii prosperă

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.