Primul producător român atacă piaţa luxului cu un magazin în galeriile comerciale ale J.W. Marriott

Autor: Ioana Matei Postat la 08 mai 2015 408 afişări

Primul producător român atacă piaţa luxului cu un magazin  în galeriile comerciale ale J.W. Marriott

Producătorul autohton de cămăşi Braiconf se extinde cu un concept store în cadrul galeriilor Grand Avenue ale hotelului J.W. Marriott. Braiconf este primul producător român care întră cu un magazin exclusiv pe galeria The Grand Avenue, alături de brand-uri renumite la nivel internaţional.

Producătorul autohton a ajuns astfel la o reţea de 17 magazine.

”Lansarea magazinului de pe The Grand Avenue demonstrează faptul că astăzi, la 65 de ani de la înfiinţarea acestui brand, suntem pregătiţi să ne extindem pe segmentul de lux atât cu colecţii exclusive, cât şi cu concept store-uri care să impresioneze prin abordarea unică şi prin customer service remarcabil. Aceştia sunt pilonii pe care ne bazăm expansiunea. Strategia este una extrem de simplă – tradiţia se întâlneşte cu regulile contemporane ale retail-ului de fashion şi în acest mod asigurăm continuitatea unui brand românesc de succes. Tocmai pentru a răspunde clienţilor şi nevoilor lor, pe o piaţă extrem de competitivă, le oferim clienţilor noştri şi posibilitatea de a achiziţiona produsele online, pentru că noi credem în modelul omni-channel.”, a declarat Mădălina Drăgan, Director General, în cadrul Braiconf.

Concept store-ul are o suprafaţă de 55 de metri pătraţi din galeria The Grand Avenue şi produse adaptate pieţei: ”Pentru J.W. Marriott am încercat să ne adaptăm gama de produse şi credem că succesul în retail vine tocmai din înţelegerea corectă a nevoilor pieţei. Faptul că putem să dezvoltăm colecţii specifice pentru diferitele puncte de comercializare, cât şi că putem dezvolta servicii personalizate, denotă faptul că suntem pregătiţi să vorbim cu toate tipurile de consumatori. Astfel, noua poziţionare – Pentru domni de toate vârstele – nu este una întâmplătoare, ci reflectă modul în care ştim să dezvoltăm, să vindem şi să  ne comunicăm produsele astfel încât să ne adaptăm tuturor segmentelor de piaţă”, a completat Mădălina Drăgan, director general, în cadrul Braiconf.

Compania, listată pe bursă sub simbolul BRCR, a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 33,5 milioane de lei, în creştere cu 9%, şi un profit net de 2,2 milioane de lei, mai mare cu 17% faţă de 2013. Încă de la începutul anului, Braiconf şi-a consolidat prezenţa pe piaţa locală prin deschiderea unui magazin nou în Braşov. Astfel, magazinul din J.W. Marriott este cel de-al doilea adăugat pe harta Braiconf anul acesta.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
magazin,
piata,
producator,
galerii,
roman
/actualitate/primul-producator-roman-ataca-piata-luxului-cu-un-magazin-in-galeriile-comerciale-ale-j-w-marriott-14229443
14229443
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.