Premierul maghiar Viktor Orban se bazează pe consumatorii locali pentru a evita recesiunea

Autor: Catalina Apostoiu Postat la 08 iunie 2025 24 afişări

Premierul maghiar Viktor Orban se bazează pe consumatorii locali pentru a evita recesiunea

Vânzările de retail din Ungaria au crescut puternic la începutul celui de-al doilea trimestru al acestui an, făcând din consumatori cel mai bun pariu al premierului Viktor Orban în evitarea unei noi recesiuni cu mai puţin de un an înaintea alegerilor, conform Bloomberg.

Încasările magazinelor au înregistrat o creştere anuală de 5% în aprilie, cea mai puternică din mai 2022.

Producţia industrială între timp a scăzut pentru a 14-a lună consecutive, declinul anual din aprilie fiind de 2,3% după unul de 5,4% în martie.

 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
consumatori,
premier,
recesiune,
viktor orban

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.