Povestea surorilor adolescente care au creat un produs vândut astăzi pe rafturile a mii de magazine din SUA

Autor: Andra Stroe Postat la 24 decembrie 2019 985 afişări

Povestea surorilor adolescente care au creat un produs vândut astăzi pe rafturile a mii de magazine din SUA

În 2012, Caroline şi Isabel Bercaw erau, la fel ca multe fete de 11 şi 12 ani, obsedate de sărurile de baie efervescente. Ele au mers însă mai departe, începând să experimenteze reţete proprii pentru săruri de baie aromate, parfumate, realizate sub formă de bile, adăugând în centru o mică jucărie, drept surpriză.

Au încercat să vândă câteva la un târg de artă local din Minneapolis - şi au avut un succes instantaneu, scriu cei de la entrepreneur.com. Aşa a luat naştere brandul Da Bomb Bath, care în scurt timp avea să ajungă în casele a zeci de mii de americani.Până în 2015 produsul lor ajunsese deja pe rafturile a 30 de magazine locale, iar ca urmare a unei deplasări de succes în Atlanta în 2016, Da Bomb Bath ajunsese în magazinele din toată ţara.

Apoi, cele două surori au fost sunate de reprezentanţii lanţului de retail Target, şi totul s-a schimbat. „Ne-au spus că vor să introducă produsele noastre în 1.800 de magazine”, povesteşte Isabel. Mama lor a preluat funcţia de CEO, în timp ce surorile s-au concentrat pe dezvoltarea de produse şi marketing.

Producţia şi depozitarea au fost transferate într-un depozit din apropiere. Fetele erau, de asemenea, înscrise în programul „Job” al şcolii lor, care le permite să folosească un anumit interval de cursuri ca timp de lucru. „Prietenii şi reprezentanţii şcolii noastre ne-au fost adevăraţi susţinători”, spune Caroline.

Astăzi, Da Bomb este în continuare un business autofinanţat şi generează venituri anuale de peste 20 de milioane de dolari. Şi, chiar dacă s-a transformat într-un business mare - este şi o afacere de familie.

„Vorbim despre bombe de baie 24/7”, spune Isabel, care anul acesta începe cursurile unui colegiu aflat la doar 20 de minute de depozitul Da Bomb Bath.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
vanzare,
magazine,
adolescente

ALEPH STORY: Dezvoltatorii vor lua în vizor hotelurile vechi pentru a le demola şi pentru a dezvolta hoteluri şi blocuri noi. O discuţie cu Dana Ciriperu, Ziarul Financiar şi Dan Pavel, editor-prezentator ŞTIU

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.