Povestea brandului de ceasuri care a fost „partenerul” lui James Bond, a cronometrat Jocurile Olimpice şi a aterizat pe Lună

Postat la 23 ianuarie 2019 123 afişări

Au trecut deja 125 de ani de când a apărut pe piaţă modelul OMEGA Calibre 19-ligne, moment care a marcat naşterea orologeriei elveţiene OMEGA, o casă care a scris istorie începând cu 1894 până astăzi.

Povestea brandului de ceasuri care a fost „partenerul” lui James Bond, a cronometrat Jocurile Olimpice şi a aterizat pe Lună

Acest moment marchează naşterea brandului OMEGA, însă istoria orologeriei începe să se scrie chiar mai devreme. Primul atelier al casei a fost deschis în 1848 de către tânărul ceasornicar Louis Brandt. Circa 50 de ani mai târziu, cei doi fii ai acestuia – Louis-Paul şi César – au inventat un nou mecanism care a schimbat pentru totodeauna industria orologeră.

 

Calibrul 19 ligne (ligne este o unitate de măsură folosită înainte de a se implementa sistemul metric) era o inovaţie atât de importantă încât mecanismul a fost numit Omega - la fel ca ultima literă a alfabetului grecesc. Simbolistica este şi ea similară, marcând o reuşită unică la momentul acela.

 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
brand,
james bond,
jocuri,
jocurile olimpice

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.