Peste 50% dintre persoanele chestionate într-un sondaj iSense Solutions au subliniat nevoia de a găsi pe piaţa locală carne de pui bio. Cum profită producătorii din agribusiness de aceste tendinţe

Autor: Andra Stroe Postat la 18 noiembrie 2021 51 afişări

Peste 50% dintre persoanele chestionate într-un sondaj  iSense Solutions au subliniat nevoia de a găsi pe piaţa locală carne de pui bio. Cum profită producătorii din agribusiness de aceste tendinţe

Grupul Carmistin, unul dintre principalii jucători de pe piaţa agribusiness din România şi deţinătorul „singurii unităţi locale de producţie de pui cu autorizaţie bio", anunţă că a lansat o nouă gamă de carne de pui bio, sub brandul La Provincia.

Lansarea gamei „Puiul Bio” a venit în urma efectuării unui studiu online derulat în martie 2021 împreună cu iSense Solutions pe un eşantion de 800 de persoane din mediul urban. Peste 50% dintre persoanele chestionate au subliniat nevoia de a găsi pe piaţa din România produse din carne de pui bio. „Consumatorii cărora ne adresăm sunt cei care sunt orientaţi spre un stil de viaţă echilibrat, care la cumpărături fac alegeri stricte, aliniate cu principiile unei alimentaţii sănătoase”, afirmă Ligia Smădu, marketing manager Grup Carmistin. Noua gamă va comercializa pui crescuţi tradiţional, în aer liber, în spaţii de minimum 4 mp pentru fiecare pasăre, şi hrăniţi doar cu cereale organice. Compania intenţionează să listeze noua gamă în toate lanţurile de retail din România, începând cu Lidl, unde produsele vor fi disponibile din acest weekend.

Potrivit reprezentanţilor Carmistin, la nivelul grupului, lansarea noii game „face parte din linia strategică de producţie a hranei sănătoase prin procese sustenabile, conduse în corelare cu diminuarea emisiilor de carbon”. Mare parte dintre terenurile cultivate, pe care compania îşi desfăşoară activitatea, sunt deja convertite în culturi bio, întreţinute cu sisteme moderne de irigaţie. „Fără investiţii majore, companiile româneşti nu îşi vor putea asigura competitivitatea faţă de concurenţa internaţională şi nu vor putea implementa politici sustenabile de dezvoltare”, sunt de părere reprezentanţii businessului.

Înfiinţat în anul 2000 de familia Paraschiv, Grupul Carmistin este unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa agribusiness şi de procesare a cărnii din România. Totodată, este unul dintre puţinele holdinguri agricole care integrează în proporţie de 90% lanţul de producţie agrozootehnic, începând de la cultivarea cerealelor, producţia de furaj, creşterea animalelor, până la producţie, procesare şi distribuţie de produse şi preparate din carne.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
productie,
grup,
lansare

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.