Pe ce „se bat" miliardarii. Frigidere, mingi şi jocuri de lux

Autor: Loredana Fratila-Cristescu Postat la 19 iulie 2019 104 afişări

Multe companii din industria luxului, fie ele case de modă, producători de bijuterii sau de alte articole, lansează din când în când şi produse mai puţin obişnuite pentru ele, dar pe care publicul se înghesuie să le cumpere.

Pe ce „se bat" miliardarii. Frigidere, mingi şi jocuri de lux

Printre astfel de produse se numără palete de ping-pong de la Tiffany and Co cu un preţ de 700 de dolari, minge de baschet Chanel (2.300 de dolari), clips pentru bani sub formă de agrafă de birou de la Prada, set de Jenga (joc cu piese dispuse sub forma unui turn pe care jucătorii trebuie să le extragă una câte una fără să-l dărâme) de la Louis Vuitton (Monogram Tower, circa 3.000 de dolari) ori frigider Smeg pictat manual realizat în colaborare cu Dolce & Gabbana (de la 30.000 de dolari), scrie The Independent.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
joc,
lux,
minge,
produse

ALEPH STORY: Năvodari, un adevărat pol imobiliar în România. O discuţie cu Dana Ciriperu, Ziarul Financiar şi Dan Pavel, Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.