(P) „NOUA NORMALITATE” ÎNCEPE CU...TOP!

Autor: Publicitate Postat la 01 iunie 2021 28 afişări

(P) „NOUA NORMALITATE” ÎNCEPE CU...TOP!

Pentru băncile şi companiile de asigurări din România, pandemia a reprezentat unul dintre cele mai dificile teste de stres din ultimele decenii, iar consecinţele negative s-ar putea prelungi în timp, dacă nu se vor lua imediat măsurile  necesare construirii unei „noi normalităţi”.

Aceste aspecte au fost subliniate de către McKinsey în ultima sa Revizuire anuală a sistemului bancar global: pentru a evolua, instituţiile de credit şi de asigurări trebuie nu numai să depună eforturi pentru a-şi transforma structura în una mai agilă, mai flexibilă, mai rezistentă, ci mai ales să îmbunătăţească continuu experienţa de utilizator a propriilor clienţi.

Astăzi, mai mult ca niciodată,  consumatorii se aşteaptă să interacţioneze cu o bancă sau cu o companie de asigurări în acelaşi fel în care i-au obişnuit giganţii comerţului electronic, adică simplu, rapid şi fără necesitatea deplasării fizice la o sucursală sau agenţie.

Prin urmare, pentru instituţiile financiare şi companiile de asigurări, este crucial şi prioritar să regândească procesele de vânzare şi a reţelele  comerciale fizice.

Care este cel mai eficient mod? Folosirea acelor tehnologii digitale care au fost deja adoptate pentru a asigura continuitatea afacerilor în cele mai acute faze ale pandemiei, când perioadele de lockdown şi restricţiile de călătorie au limitat drastic interacţiunile fizice dintre persoane.

Desigur, într-o astfel de provocare este esenţial sprijinul unui partener nu doar capabil să ofere soluţii avansate din punct de vedere tehnologic, ci şi expert în nevoile specifice sectorului bancar şi al asigurărilor.

De exemplu, InfoCert -Tinexta Group în Europa, unde suntem cea mai mare autoritate de certificare, numără printre clienţii săi peste 300 de bănci şi companii de asigurări.

Tocmai pentru ele am creat TOP (Trusted Onboarding Platform), o platformă web inovatoare care permite „transformarea”, în doar 10 minute, a unui client potenţial într-un client real, identificat, cu contract încheiat.

Soluţia, apreciată deja pentru eficienţa sa, are printre punctele forte simplitatea care garantează utilizatorului o experienţă de utilizare cu adevărat plăcută: în mod intuitiv şi ghidat acesta poate deschide cu uşurinţă un cont bancar, poate achiziţiona un produs financiar sau poate contracta poliţe de asigurare de acasă, de la birou sau de oriunde altundeva, fără a fi nevoie să meargă la sucursală sau să trimită documente pe suport hârtie. Toate acestea datorită emiterii imediate a unei semnături digitale „one shot” pentru a semna în timp real contracte cu valabilitate legală deplină!

Serviciul TOP al InfoCert este conform nu numai cu legislaţia generală europeană , ci şi cu prevederile fiecărei ţări în parte, inclusiv ale României.

Pe scurt, oferă satisfacţie deplină clienţilor şi este un instrument indispensabil pentru bănci şi companii de asigurări.

Pentru mai multe detalii vizitaţi site-ul: www.infoce

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
top,
incepere,
normalitate,
asigurari,
clienti

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.