(P) Încrederea digitală reprezintă şi în România cheia creşterii şi a dezvoltării

Autor: Publicitate Postat la 19 aprilie 2021 32 afişări

(P) Încrederea digitală reprezintă şi în România cheia creşterii şi a dezvoltării

Anul 2020 a fost caracterizat de o accelerare incredibilă în transformarea digitală a instituţiilor, companiilor şi profesioniştilor din întreaga Europă.

Răspândirea serviciilor şi a soluţiilor digitale, în special a aşa-numitelor „servicii de încredere” - care garantează valoarea legală a tranzacţiilor online - a fost puternic stimulată în principal de necesitatea urgentă de a garanta continuitatea afacerilor în cele mai acute faze ale pandemiei: din cauza perioadelor repetate de lockdown şi a restricţiilor de călătorie, interacţiunile fizice dintre persoane au fost  limitate semnificativ.

Datorită digitalizării, băncile şi instituţiile financiare au continuat să garanteze clienţilor posibilitatea de a deschide conturi curente, de a obţine împrumuturi sau de a reprograma ratele împrumuturilor on-line. În acelaşi mod deosebit de simplu a fost posibilă semnarea de la distanţă a poliţelor cu companiile de asigurări, precum şi solicitarea activării cartelelor SIM cu operatorii de telefonie mobilă. Fără a uita numeroşii antreprenori care au reuşit să semneze contracte fără a fi nevoie de întâlniri directe cu clienţii şi furnizorii.

Exemplele ar putea continua....

Ce se va întâmpla când situaţia de urgenţă va înceta?

Cert este că lumea nu va mai fi niciodată cea dinainte, iar instrumentele digitale de încredere vor fi tot mai indispensabile în modelele operaţionale care, de acum înainte, vor fi dominante la nivel mondial.

Iată de ce acesta este momentul potrivit pentru a începe proiecte de inovare care nu se limitează la simpla introducere de instrumente unice, ci influenţează tranzacţia digitală în ansamblu.

Crearea unui adevărat lanţ de încredere este singura cale pentru o transformare digitală de succes capabilă să permită modele şi procese de afaceri cu adevărat inovatoare.

Tocmai această abordare permite InfoCert (Tinexta Group), cel mai mare furnizor de servicii de încredere calificat din Europa, să fie recunoscută drept adevăratul specialist în încredere digitală.

Soluţiile sale de ultimă generaţie, multe dintre care sunt protejate prin brevete, nu sunt numai „de încredere”, ci sunt şi deja conforme cu reglementările Uniunii Europene şi ale fiecărui Stat membru, deci şi cu legislaţia română.

Mai mult decât atât, din perspectiva sa internaţională, InfoCert consideră România una dintre pieţele emergente cu cel mai mare potenţial, în virtutea atenţiei companiilor şi a profesioniştilor locali către strategiile de dezvoltare şi creştere bazate pe inovaţie. De la centrul său comercial din Bucureşti, InfoCert oferă soluţii de digitalizare care să răspundă pe deplin nevoilor specifice de organizare şi de business ale acestora. Soluţii care se integrează, de asemenea, cu sistemele de management corporativ deja adoptate, garantând cele mai înalte standarde de securitate, o experienţă de utilizator fără fricţiuni şi desigur, nivelul indispensabil de încredere digitală.

Pentru mai multe detalii vizitaţi site-ul:

www.infocert.digital

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
incredere,
crestere,
dezvoltare,
romania,
reprezentare

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.