(P) Brandul Fresh 0.0 de la Bergenbier S.A. continuă diversificarea portofoliul cu noua aromă Lemon & Orange

Postat la 09 august 2022 68 afişări

(P) Brandul Fresh 0.0 de la Bergenbier S.A. continuă diversificarea portofoliul cu noua aromă Lemon & Orange

Într-o piaţă care s-a confruntat în ultimii doi ani cu o serie de provocări ieşite din comun, cu premise limitate, performanţa Bergenbier a fost în linie cu prognozele trasate, înregistrând o creştere de 10% a cifrei de afaceri. Creşterea a fost susţinută, în primul rând de diversificarea portofoliului care acoperă nevoile şi cerinţele consumatorilor, dar şi de expansiunea în zona de beyond beer prin lansarea în 2021 a brandului Fresh 0.0., mixul delicios cu gust răcoritor de bere şi suc de fructe.

Începând din această vară, Fresh 0.0 vine cu o nouă aromă Lemon & Orange, o adiţie importantă în portofoliul producătorului.

”Ne bucurăm să vedem că în ultimii ani, consumatorii au manifestat un interes crescut pentru acest tip de băutură care reflectă dorinţa oamenilor de a face alegeri responsabile în orice moment al zilei, iar ca un pas firesc al trendului ascendent, anul acesta am lansat noua aromă Fresh 0.0 cu gust intens şi răcoritor de lămâie şi portocală. Sub conceptul ”Optimism 100% răcoritor” oferim cea mai bună alternativă consumatorilor de a se bucura de o băutură răcoritoare, fără alcool şi cu un conţinut scăzut de calorii indiferent de momentul din zi sau de activitatea pe care o desfăşoară. Fresh 0.0 oferă libertatea consumatorilor de a se lăsa purtaţi de la o bucurie la alta.”, declară Lucia Rudaci, Brand Manager Fresh 0.0 .

Anul trecut, lansarea brandului Fresh 0.0 a beneficiat de o campanie de comunicare integrată, sub conceptul „Optimism 100% răcoritor – O bucurie deschide o alta”.  Campania a inclus un spot TV ce aduce bucuria verii şi un optimism 100% răcoritor, o campanie inovativă în mediul digital şi o serie de evenimente prin intermediul cărora produsul a fost adus tot mai aproape de consumatori. În prezent, cele trei arome sunt disponibile în ambalaje de sticlă de 330 ml sau doză de 500 ml şi au un aport caloric de 25 kcal/100 ml, în trei arome: Raspberry & Blueberry, Apple & Pear şi Lemon & Orange.

Bergenbier S.A., unul dintre cei mai importanţi producători de bere, investeşte în mod constant în inovaţii şi extinderea portofoliului, iar tendinţele din piaţă arată că berea lager a rămas în topul preferinţelor, cu o pondere anul trecut de 93,8%, în uşoară creştere faţă de 2020. Tot în top sunt şi mixurile de bere şi berile aromatizate 0.0% alcool, segment care se află pe un trend ascendent, înregistrând în ultimii ani creşteri importante la nivelul cererii.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
brand,
portofoliu

Citeşte pe Gandul.ro

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.