Orange începe să-şi pună în aplicare planul de integrare a fostului Romtelecom: Telekom Romania Communications renunţă la brandul german şi devine Orange România Communications

Autor: Adrian Seceleanu Postat la 28 februarie 2022 131 afişări

Orange începe să-şi pună în aplicare planul de integrare a fostului Romtelecom: Telekom Romania Communications renunţă la brandul german şi devine Orange România Communications

Orange, liderul pieţei locale de telecom, a anunţat în urmă cu puţin timp că a demarat o nouă etapă a planului de integrare cu fostul monopol din telefonia fixă Romtelecom, al cărui pachet majoritar de acţiuni a fost preluat de le nemţii de la Deutsche Telekom şi grecii de la OTE.

“Orange şi operatorul de servicii fixe, Telekom Romania Communications, au parcurs etape importante începând cu 30 septembrie 2021, pentru le asigura clienţilor şi partenerilor o experienţă unitară. Astfel, compania anunţă schimbarea numelui Telekom Romania Communications şi, din 28 martie 2022, unificarea principalelor canale de contact pentru clienţii ambelor companii. Aceste modificări nu au impact în oferta clienţilor, ce rămâne neschimbată.

Telekom Romania Communications devine Orange Romania Communications

Compania Telekom Romania Communications se redenumeşte Orange Romania Communications, ca urmare a deciziei AGA (Adunarea Generală a Acţionarilor) din 10 februarie 2022. Acest pas vine după ce pe 1 ianuarie 2022 sediul social al companiei a fost stabilit în Calea Victoriei nr. 35, 010061, Sector 1, Bucureşti, România.

Orange Romania Communications va continua să funcţioneze separat, ca o subsidiară a Orange România. Cele două companii au obiectivul comun de a fi alegerea preferată a clienţilor pentru servicii convergente pe piaţa românească, precum şi acela de a fi un partener de încredere pentru afaceri şi administraţia publică.

Această modificare aduce schimbări, treptat, în forma de prezentare a facturilor clienţilor şi a detaliilor legate de numele produselor, care nu vor mai conţine brandul “Telekom”.

Unificarea canalelor de contact pentru clienţii Orange Romania Communications

Din data de 28 martie 2022, clienţii Orange Romania Communications vor avea acces la principalele canale de contact Orange: call center, website ori social media.

Pentru asistenţă telefonică ei vor putea suna la 300 – serviciul clienţi, apelabil gratuit din reţelele Orange şi Orange Romania Communications, tarif normal pentru apelurile din alte reţele naţionale. În acelaşi timp, website-ul oficial pentru ambele companii va fi www.orange.ro. Informaţii privind privind procesul de tranziţie vor continua să fie disponibile pe website-ul www.HelloFix.ro.

Pagina de Facebook Orange Romania (@orangeromania) va fi spaţiul online de întâlnire al celor care doresc să fie la curent cu activitatea, produsele şi serviciile Orange. Echipa dedicată va răspunde prompt mesajelor şi solicitărilor primite pe acest canal digital.

În cadrul acestui proces de transformare vor fi incluse şi magazinele Telekom Romania Communications, care vor deveni treptat magazine Orange, cu aceleaşi elemente şi materiale de brand precum Orange shops.

Detalii complete privind canalele de contact sunt disponibile pe www.HelloFix.ro, dar şi pe www.orange.ro/contact.”, conform companiei.

„Din 30 septembrie 2021 am început să scriem împreună cu echipele noastre reunite, Orange şi Orange Romania Communications, povestea comună, cu ambiţia de a fi prima alegere a clienţilor pentru servicii convergente din România. Schimbările anunţate astăzi înseamnă parcurgerea unei etape de cunoaştere, de înţelegere a proceselor şi sistemelor, de transformare şi stabilire a unui mod de lucru care să ne permită să oferim clienţilor o experienţă unitară, superioară. Am parcurs aceşti paşi interni de aliniere pentru ca începând cu data de 28 martie să putem pune la dispoziţia clienţilor şi partenerilor noştri canale şi puncte unice de asistenţă, precum şi aceeaşi experienţă de calitate furnizată de o echipă unită şi bine pregătită. Continuăm călătoria noastră împreună cu aceeaşi dedicare şi cu obiective clare”, a declarat Liudmila Climoc, CEO Orange România.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.