Netflix raportează profit în creştere şi record de vizionări pentru Back in Action şi Adolescence

Autor: Petre Apostol Postat la 18 iulie 2025 20 afişări

Netflix a raportat joi rezultate financiare solide pentru trimestrul al doilea al anului 2025, cu o creştere de 46% a profitului net şi audienţe record pentru producţiile originale.

Netflix raportează profit în creştere şi record de vizionări pentru Back in Action şi Adolescence

Serviciul de streaming a atins venituri de 11,08 miliarde de dolari şi un profit net de 3,1 miliarde de dolari, echivalent cu 7,19 dolari pe acţiune, susţinut de un avans constant al abonaţilor şi o creştere accelerată pe segmentul de publicitate.

Compania şi-a ajustat în creştere estimările de venituri pentru întreg anul 2025, mizând pe performanţa programelor din a doua jumătate a anului. Potrivit co-directorului executiv Ted Sarandos, Netflix se aşteaptă să continue acest trend pozitiv şi în 2026.

Pe segmentul de conţinut, compania a anunţat că filmul „Back in Action”, cu Jamie Foxx şi Cameron Diaz, a fost cel mai vizionat titlu pe platformă în primele şase luni ale anului, cu 164,7 milioane de vizionări. Alte producţii originale cu performanţe notabile au fost „Tyler Perry’s Straw” (102,9 milioane vizionări) şi „The Life List” cu Sofia Carson (95,5 milioane vizionări).

Potrivit raportului de audienţă pentru prima jumătate a anului, serialul britanic „Adolescence” a fost cel mai vizionat serial de pe platformă, acumulând 144,8 milioane de vizionări. Acesta a fost urmat de Squid Game: Sezonul 2 (Coreea de Sud) – 117,3 milioane şi Squid Game: Sezonul 3 (Coreea de Sud) – 71,5 milioane.

Netflix a obţinut în total 95 de miliarde de ore vizionate la nivel global în prima parte a anului 2025, cu o creştere uşoară de 1% faţă de anul anterior.

Aproape jumătate din vizionări au venit din titluri originale lansate înainte de 2025, inclusiv „Red Notice” şi „Money Heist”, care continuă să atragă audienţe masive.

În contextul posibilelor tarife impuse de administraţia Trump pentru conţinutul produs în afara SUA, Netflix a subliniat investiţiile realizate pe piaţa internă, declarând că între 2020 şi 2024 a alocat aproximativ 125 de miliarde de dolari în producţii americane, inclusiv facilităţi de filmare în New Mexico şi New Jersey.

Deşi acţiunile companiei au scăzut cu 1% după publicarea rezultatelor, ele se menţin pe o tendinţă ascendentă, cu o apreciere de 43% de la începutul anului, susţinând statutul de lider global al Netflix în industria de streaming.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
netflix,
streaming,

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.