Nestlé Global anunţă rezultatele financiare pentru anul 2020. Ce categorii de produse au înregistrat cele mai mari vânzări în perioada pandemiei

Autor: Andra Stroe Postat la 19 februarie 2021 43 afişări

Nestlé Global anunţă rezultatele financiare pentru anul 2020. Ce categorii de produse au înregistrat cele mai mari vânzări în perioada pandemiei

Compania Nestlé anunţă rezultatele financiare înregistrate la nivel de grup pentru anul 2020, raportând o creştere organică de 3,6%, cu o creştere internă reală (RIG) de 3,2% şi pricing de 0,4%. Potrivit reprezentanţilor companiei, schimbul valutar a redus vânzările cu 7,9% din cauza aprecierii continue a francului elveţian faţă de majoritatea monedelor. Reducerea investiţiilor a avut un impact negativ, de 4,6% asupra vânzărilor. Prin urmare, vânzările totale raportate au scăzut cu 8,9%, până la 84,3 miliarde de franci elveţieni (în comparaţie cu 92,6 miliarde de franci în 2019).

Câştigurile per acţiune au crescut cu 3,5% în monedă constantă şi au scăzut cu 4,5% pe durata intervalului de raportare, până la 4,21 de franci. Câştigurile per acţiune au rămas neschimbate pe durata intervalului de raportare, la 4,30 CHF. Fluxul suplimentar de numerar a fost de 10,2 miliarde CHF. Randamentul capitalului investit a crescut cu 240 de puncte de bază, până la 14,7%.

Zona EMENA a înregistrat cea mai bună creştere organică din ultimii cinci ani. Fiecare regiune a cunoscut o creştere pozitivă pe scară largă, cu un impuls puternic în Rusia, Germania, Regatul Unit şi Israel. Zona a avut câştiguri ale cotei de piaţă, generate de hrana pentru animale de companie, de cafeaua porţionată şi solubilă, precum şi de produsele alimentare vegetariene şi cele pe bază de plante precum Garden Gourmet. Creşterea organică a atins 2,9%, cu o creştere internă reală (RIG) de 3,3% şi un pricing de -0,4.

În România, rezultatele financiare pentru anul 2020 au fost în linie cu cele obţinute la nivel global şi de zonă, cu o creştere organică de 3,5% susţinută de complexitatea portofoliului pe piaţa locală. Gătitul în familie ca urmare a restricţiilor impuse şi produsele lansate pe piaţa locală (bazele de mâncăruri) au dus la o evoluţie pozitivă în cazul produselor alimentare, precum şi cea mai mare creştere în România pentru această categorie de la intrarea pe piaţă. Principalele categorii care au înregistrat o evoluţie bună au fost: mâncarea pentru animale de companie, categoria de cafea, în special cafea porţionată pentru consum acasă precum şi categoria Nestle Health Science.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
nestle,
rezultate financiare,
crestere

ALEPH STORY: Criza politică afectează economia! O discuţie între Cristian Hostiuc, director editorial ZF şi Felix Drăghici, editor-prezentator ŞTIU

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.