Nespresso a adus pe piaţa din România, unde se beau anual peste 5 miliarde de cafele, noul sortiment Samra Origins, creat cu The Weeknd: „În două săptămâni a urcat pe locul al doilea în vânzările produselor de origine, pe primul fiind Columbia, care a ajuns în 15 ani aici”
Nespresso, brand al corporaţiei elveţiene Nestlé, unul dintre cei mai importanţi jucători din industria FMCG din lume, a adus pe piaţa din România, unde se beau anual peste 5 miliarde de cafele, noul sortiment Samra Origins, creat în parteneriat cu Abel Makkonen Tesfaye, cunoscut sub numele de The Weeknd. Produsul a urcat repede în topul vânzărilor pe piaţa locală, unde Nespresso a intrat în urmă cu zece ani
„Samra are două săptămâni în România şi este pe locul al doilea în topul vânzărilor din gama Origins, pe primul fiind Columbia, care a ajuns în 15 ani aici. Are multă atractivitate, datorită colaborării cu The Weeknd. A durat un an să creăm acest produs, iar colaborarea este văzută ca o investiţie, mai ales că The Weeknd l-a detronat pe Michael Jackson la nivelul succesului”, a spus Lidia Chiraches, Marketing Manager al Nespresso Romania, în cadrul unei conferinţe de presă.
Samra Origins este un brand de cafea co-creat alături de The Weeknd şi poartă numele mamei sale etiopiene, Samra. Cafeaua Arabica din Tanzania este cultivată pe versanţii Muntelui Kilimanjaro, iar cireşele de cafea sunt rare în acea zonă şi greu de cules. Brandul a fost lansat iniţial în urmă cu două luni pe piaţa din SUA.
„Arabica reprezintă 70% din cafea şi este sensibilă, pentru că creşte la peste 800 metri, chiar şi peste 1.800 metri.
Iar boabele pentru Nespresso, în 80% din cazuri, le recoltăm manual”, a explicat Mădălina Săvulescu, Communication Manager în cadrul Nespresso România.
Prin parteneriatul cu The Weeknd, Nespresso vrea să atragă noi clienţi din generaţia Z, pentru care contează totemurile culturii urbane. Ei menţionează că pentru tineri, nu este important doar modul în care te îmbraci, ci şi accesoriile pe care le porţi la terasă cu prietenii, muzica pe care o asculţi, artiştii cu care te identifici şi cât de aproape te simţi de valorile lor.
The Weeknd a devenit popular în rândul tinerilor şi are două recorduri Guiness pentru succesul albumelor sale. Este artistul cu cea mai difuzată piesă de pe Spotify, care a atins peste 5 miliarde de difuzări, iar lunar este ascultat de peste 111,4 milioane de ori pe platforma audio. „Colaborarea cu The Weeknd reflectă dorinţa Nespresso de a se conecta cu Generaţia Z, un segment care apreciază autenticitatea, inovaţia şi experienţele”, au precizat reprezentanţii săi.
Reprezentanţii Nespresso au mai spus că în România, există produse consacrate din portofoliul lor care sunt în topul vânzărilor, inspirate din tradiţia italiană, care au câştigat preferinţele consumatorilor în timp şi rămân constant în top. Alături de acestea, sortimentele noi, precum Samra, atrag generaţii de clienţi diferiţi, iar ediţiile sezoniere, precum cea cu dovleac, au, de asemenea, un public dedicat.
„Cafeaua măcinată este încă predominantă, dar atracţia scade. Gen Z nu mai face cafea la ibric. Creşte segmentul capsulelor folosite la espressor, iar România este o piaţă extrem de generoasă”, a mai spus Mădălina Săvulescu.
Consumul de cafea în România este în creştere, ajungând la o medie de 2,3 ceşti pe zi, iar 53% dintre români aleg să consume această băutură, potrivit datelor Ipsos din 2024, menţionate de reprezentanţii Nespresso. În total, pe piaţa locală se beau anual aproximativ 5 miliarde de cafele. Peste jumătate dintre români consumă cafea constant, iar 18% o beau zilnic, ceea ce înseamnă că una din cinci băuturi consumate este cafea.
Grupul Nestlé este prezent în România din 1995, printre brandurile din portofoliul său numărându-se NESCAFÉ, Nespresso, Nesquik, Chocapic, KitKat, Lion, JOE, After Eight, Maggi, Purina sau NAN.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro













