Nada pentru Gemisa

Postat la 21 noiembrie 2006 1 afişăre

Dintr-o afacere de apartament, Gipo a devenit cea mai cunoscuta retea de magazine de pe piata autohtona a produselor de pescuit.

 

FONDATORI: In urma cu un deceniu si jumatate, Stefan Popa si Lucian Giusca au pus bazele afacerii, firma avand capital integral romanesc pana in momentul vanzarii.


DOMENIU: Firma s-a dezvoltat pe zone conexe - import, productie, distributie si comert de articole pentru petrecerea timpului liber, cu focalizare pe zona de pescuit.


RETEAUA: Compania are 40 de magazine la nivel national, dintre care 30 activeaza in sistem de franciza. In plus, Gipo are circa 200 de clienti de diverse marimi si specializari, de la lanturi cash & carry pana la magazine de cartier.


divizii
: Firma s-a dezvoltat pe patru divizii: pescuit, camping, sport si gradina. Cea mai mare parte a afacerii (52%) este reprezentata de segmentul de produse de pescuit.


VANZARI: Cifra de afaceri previzionata pentru anul in curs este de peste patru milioane de euro, iar obiectivul pentru 2008 este dublarea acesteia - opt milioane de euro.


PLANURI
DE
VIITOR: Cresterea numarului de magazine la circa 120 la nivelul tarii, imbogatirea portofoliului de produse pe segmentele camping si sport.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Nada pentru Gemisa
/actualitate/nada-pentru-gemisa-1007518
1007518
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.