Nada pentru Gemisa
Dintr-o afacere de apartament, Gipo a devenit cea mai cunoscuta retea de magazine de pe piata autohtona a produselor de pescuit.
FONDATORI: In urma cu un deceniu si jumatate, Stefan Popa si Lucian Giusca au pus bazele afacerii, firma avand capital integral romanesc pana in momentul vanzarii.
DOMENIU: Firma s-a dezvoltat pe zone conexe - import, productie, distributie si comert de articole pentru petrecerea timpului liber, cu focalizare pe zona de pescuit.
RETEAUA: Compania are 40 de magazine la nivel national, dintre care 30 activeaza in sistem de franciza. In plus, Gipo are circa 200 de clienti de diverse marimi si specializari, de la lanturi cash & carry pana la magazine de cartier.
divizii: Firma s-a dezvoltat pe patru divizii: pescuit, camping, sport si gradina. Cea mai mare parte a afacerii (52%) este reprezentata de segmentul de produse de pescuit.
VANZARI: Cifra de afaceri previzionata pentru anul in curs este de peste patru milioane de euro, iar obiectivul pentru 2008 este dublarea acesteia - opt milioane de euro.
PLANURI
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro












