Ministerul Dezvoltării vrea spoturi de animaţie 3D pentru a promova oportunităţile de finanţare. Valoarea fără TVA: Peste 13 milioane de lei

Autor: Gabriel Pecheanu Postat la 31 decembrie 2017 49 afişări

Ministerul Dezvoltării Regionale a publicat, sâmbătă, pe SEAP, o licitaţie pentru lansarea unei campanii pentru promovarea oportunităţilor de finanţare din fonduri europene, care presupune crearea şi difuzarea unor spoturi de animaţie 3D, valoarea fără TVA fiind de peste 13 milioane de lei.

”Obiectivul proiectului este acela de a promova şi transmite informaţii referitoare la oportunităţile de finanţare (Axe prioritare, obiective specifice, apeluri de proiecte) din fondurile Europene Structurale şi de Investiţii 2014 - 2020, asigurând o diseminare coordonată la nivel naţional şi regional a mesajelor pe aceasta temă. Obiectul acordului-cadru îl constituie crearea şi derularea, respectiv difuzarea unei campanii de comunicare care va presupune un concept de comunicare, minim 40-maxim 100 spoturi video de 30 de secunde realizate în tehnică animaţie 3D (creaţie, producţie şi difuzare), difuzarea spoturilor video conform media planului şi campanie de promovare a spoturilor prin social media, pe canalele Fecebook şi Youtube”, se arată în anunţul Ministerului Dezvoltării Regionale, Administraţiei Publice şi Fondurilor Europene.

Potrivit caietului de sarcini, materialele de promovare a fondurilor ESI 2014-2020 trebuie să prezinte creativ informaţiile referitoare la oportunităţile de finanţare într-un limbaj accesibil publicului larg, într-un format atractiv şi dinamic.

”În acest sens, scopul campaniei este informarea publicului larg şi a celorlalte categorii de grup ţintă cu privire la obiectivele fondurilor europene (mai multe locuri de muncă, o economie europeană solidă, un mediu sănătos etc.), la modul cum sunt gestionate de România, la modalitatea prin care pot fi accesate şi la impactul scontat. De asemenea, campania va evidenţia faptul că de proiectele finanţate din fonduri europene beneficiază toţi românii”, se mai menţionează în caietul de sarcini.

La capitolul ”criterii calitative” se arată că spotul va atrage, menţine atenţia şi va stimula curiozitatea, pe toată durata de derulare, precum şi că abordarea va fi una emoţională, pozitivă, iar tonul folosit va fi unul ”pozitiv, informativ, raţional, optimist”.

”În cadrul fiecărui spot se vor folosi actori pentru personajul/personajele uman/e, aşadar personajul/personajele nu vor fi create/animate în calculator. Personajele din spoturi vor fi actori profesionişti sau personalităţi publice care nu au avut în ultimii 3 ani imaginea asociată vreunui partid politic sau vreunei campanii de publicitate politică, se mai menţionează în caietul de sarcini.

Câştigătorii licitaţiei trebuie să difuzeze spoturile pe trei posturi TV naţionale care deţin şi reţea regională, acoperind în mod echilibrat toate cele 8 regiuni de dezvoltare, dintre cele auditate de ARMA – Asociaţia Română pentru Măsurarea Audienţelor, selectate din cele aflate în primele 10, conform datelor de audienţă din luna septembrie 2017. Cele trei posturi trebuie sa aparţină unor grupuri, trusturi sau societăţi de presă distincte, nefiind acceptate două sau mai multe posturi care să facă parte din acelaşi trust de presă. De asemenea, spoturile vor fi difuzate şi în mediul online, pe Facebook şi pe Youtube.

 

Urmărește Business Magazin

De la idee la inovaţie. Ce s-a discutat la conferinţa „Cele mai inovatoare companii din România” organizată de Business MAGAZIN De la idee la inovaţie. Ce s-a discutat la conferinţa „Cele mai inovatoare companii din România” organizată de Business MAGAZIN

La a şasea ediţie a conferinţei dedicate celor mai inovatoare companii româneşti, opt reprezentanţi ai unor companii locale de top, din domenii diferite, au vorbit despre modul în care o idee se poate transforma într-o inovaţie cu rezultate măsurabile, demonstrând, încă o dată, că iniţiativele private din sfera inovaţiei nu lipsesc. Care este distincţia dintre inovaţie şi tehnologie, cât se investeşte în companiile din România în proiecte inovatoare şi cât de propice este mediul românesc pentru dezvoltarea ideilor noi?

vezi continuarea
ZF.ro
eMag te ajută să faci bani. Cum poţi să câştigi zeci de mii de lei prin eMag eMag te ajută să faci bani. Cum poţi să câştigi zeci de mii de lei prin eMag
S-a terminat cu cozile la stat şi cu aşteptatul la ghişeu. Se pregătesc schimbări uriaşe
ProMotor.ro
TIPA a alimentat şi s-a dus să plătească. La casa de marcat i-a lăsat MASCĂ pe toţi - VIDEO TIPA a alimentat şi s-a dus să plătească. La casa de marcat i-a lăsat MASCĂ pe toţi - VIDEO
Cât costă în România CEL MAI FRUMOS SUV Mercedes? Selly a dat deja avansul
Clienții SE BAT pe mașina asta. Cât costă și câți au comandat-o după ce au văzut-o DOAR ÎN POZE?
Descopera.ro
Nichita Stănescu, geniul RĂSFĂŢAT de Ceauşeşti care ''a făcut un pact DIAVOLUL'' Nichita Stănescu, geniul RĂSFĂŢAT de Ceauşeşti care ''a făcut un pact DIAVOLUL''
Cel mai REVOLUŢIONAR proiect de infrastructură. Acest TUNEL pare desprins din filmele SF şi prin el se va putea circula înante să funcţioneze metrolul din Drumul Taberei
Sute de tinere SCLAVE trebuiau să treacă un test CRUNT pentru a-l mulţumi pe cel mai mare GENIU militar şi cel mai respectat ÎMPĂRAT al tuturor timpurilor
Go4it.ro
PROHODUL are cele mai căutate versuri pe GOOGLE în 2019. Ce au mai căutat ROMÂNII PROHODUL are cele mai căutate versuri pe GOOGLE în 2019. Ce au mai căutat ROMÂNII
Pericolul de pe birou. Îl folosesti zi de zi şi îţi pune sănătatea în pericol. Iată ce poţi face pentru a evita o afecţiune de care vei suferi toată viaţa
Aplicaţiile pe care TREBUIE să le ai pe un telefon cu Android în 2020
Csid.ro
Portretul psihologic al unui violator: cum îl recunoaştem şi cum evităm să devenim victime Portretul psihologic al unui violator: cum îl recunoaştem şi cum evităm să devenim victime
Cum poţi ajuta o femeie care este abuzată
HOROSCOP AUGUST 2019: se anunţă noi câştiguri financiare şi multe relaţii pasagere

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.