Mercedes-Benz Clasa S Coupé şi Clasa S Cabriolet sunt acum disponibile în România

Autor: Bogdan Angheluta Postat la 06 noiembrie 2017 139 afişări  

Începând cu luna octombrie 2017, modelele Mercedes-Benz S 450 4MATIC Coupé, S 560 Coupé şi S 560 4MATIC Coupé, respectiv Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ Coupé, Mercedes-AMG S 65 Coupé şi Mercedes-AMG S 65 Cabriolet sunt disponibile la comandă, primele livrări urmând să aibă loc începând cu luna februarie 2018.

Mercedes-Benz Clasa S Coupé şi Clasa S Cabriolet sunt acum disponibile în România
Mercedes-Benz Clasa S Coupé şi Clasa S Cabriolet sunt acum disponibile...

Preţurile încep de la 105.023,45 euro (TVA inclus) pentru versiunea S 450 4MATIC Coupé (nivel de emisii de CO₂ în regim mixt: 204 - 208 g/km, consum de carburant în regim mixt: 8,9 - 9,2 l/100 km ). Pe parcursul lunii decembrie 2017 vor deveni disponibile pentru comenzi şi celelalte versiuni ale modelelor Mercedes-Benz Clasa S Cabriolet şi Mercedes-AMG Clasa S Cabriolet.

Membre ale familiei de modele Clasa S, versiunile coupé şi cabriolet vor beneficia în curând de numeroasele inovaţii introduse deja pe versiunea limuzină. Acestea includ funcţionalităţi noi sau considerabil îmbunătăţite, în ceea ce priveşte sistemele de asistenţă la conducere, sistemul modern de control, afişajul Widescreen Cockpit şi noua generaţie de volane, cu sistemul de confort ENERGIZING, cât şi cea mai nouă generaţie de infotainment.

Stopurile cu tehnologie OLED sunt exclusive pentru cele două modele în două uşi şi fac parte din dotările standard. Noul motor V8 biturbo al S 560 Coupé (consum mixt: 8,0 l/100 km, nivel mixt emisii CO2: 183 g/km) este mai agil decât oricând.

Modelele Clasa S Coupé şi Cabriolet prezintă apărători frontale cu separatorul frontal cromat şi guri voluminoase de admisie. Aspectul dinamic este subliniat de pragurile laterale restilizate şi de accesoriile cromate ale ţevii duble de eşapament, cu aspect de V12.

Linia AMG este chiar mai dinamică decât anterior, cu noile apărători frontale şi din spate. În partea din faţă a maşinii se remarcă cele trei guri tri-dimensionale de admisie, fiecare incluzând câte două ornamente cromate.

Două noi modele de jante disponibile în linia de echipare AMG se adăugă la opţiunile de personalizare a autovehiculului, şi anume jantele AMG cu diametrul de 50,8 cm (20 inch) cu un finisaj ultra-lucios (dotare opţională în linia de echipare AMG), respectiv de culoare neagră cu finisaj ultra-lucios (dotare opţională în linia de echipare AMG Plus).

Clasa S Coupé şi Cabriolet fac un pas important către conducerea autonomă şi ridică standardul prin sistemele de asistenţă la conducere Intelligent Driving. Sistemul de control activ al distanţei - DISTRONIC - şi asistenţa activă a direcţiei îl sprijină pentru şofer în timpul conducerii. Viteza la rulare se ajustează automat înainte de curbe, intersecţii sau sensuri giratorii. În acest scop, DISTRONIC utilizează datele hărţilor şi ale sistemului de navigaţie mai mult decât până acum.

Noul V8 biturbo din S 560 Coupé şi S 560 Cabriolet este unul dintre cele mai economice motoare V8 pe benzină la nivel internaţional, consumând cu până la 8% mai puţin decât predecesorul său. Pentru a reduce consumul de carburant, patru cilindri ai noului V8 sunt dezactivaţi simultan, sub sarcină parţială, cu ajutorul sistemului de ajustare a supapelor CAMTRONIC (disponibil doar la versiunea Coupé). Acesta reduce pierderile, îmbunătăţind eficienţa totală a celor patru cilindri rămaşi activi, prin deplasarea punctului de funcţionare spre sarcini mai mari. Turbocompresoarele poziţionate la punctul de joncţiune al cilindrilor dispuşi în V reprezintă o altă caracteristică specială. Noul V8 conferă o putere de 345 kW (469 CP), cu un cuplu maxim de 700 Nm.

Coupé-ul cu motor V6 pe benzină şi o putere de 270 kW (367 CP) este acum denumit S 450 (consum mixt: 8,9 l/100 km, nivel mixt emisii CO2: 204 g/km). O nouă funcţie de rulare inerţială contribuie la eficienţa în condiţii reale de conducere. Atunci când situaţia de conducere şi nivelul de încărcare al bateriei o permit, motorul termic este decuplat de transmisie şi funcţionează la ralanti, astfel încât autoturismul să ruleze din inerţie. Transmisia automată 9G-TRONIC este o altă caracteristică nouă a modelului S 450. Gama largă de rapoarte a transmisiei permite o reducere evidentă a turaţiei motorului şi reprezintă un factor decisiv pentru eficienţa energetică ridicată a autoturismului şi pentru confortul la rulare. S 450 este de asemenea prevăzut cu un filtru de particule de benzină.

fii la curent cu cele mai noi analize de business

Urmareste BM pe Facebook

Citeşte pe MonitorulApararii.ro

Citeşte pe Tetelejurnal.ro

Zece poveşti ale unor români care au reuşit. Cum au ajuns să lucreze pentru NASA, în laboratoarele de cercetare ale unor giganţi sau chiar să conducă companii de sute de milioane de dolari Zece poveşti ale unor români care au reuşit. Cum au ajuns să lucreze pentru NASA, în laboratoarele de cercetare ale unor giganţi sau chiar să conducă companii de sute de milioane de dolari

Sunt câteva mii sau poate chiar zeci de mii. Din China în SUA şi din Dubai la Varşovia. Predau la universităţi de top din lume, lucrează pentru NASA sau în laboratoarele de cercetare ale unor giganţi. Sunt antreprenori care au pus bazelor unor start-up-uri peste hotare. Sau sunt executivi care conduc businessuri regionale sau globale de top, cu afaceri de zeci şi chiar sute de milioane de euro. Sunt cei care fac cinste României.

vezi continuarea
ZF.ro
BREAKING NEWS! Acţiunile Renault s-au PRĂBUŞIT. Lovitură şoc pentru gigantul francez. Ce se întâmplă cu Renault şi Dacia BREAKING NEWS! Acţiunile Renault s-au PRĂBUŞIT. Lovitură şoc pentru gigantul francez. Ce se întâmplă cu Renault şi Dacia
BREAKING NEWS: S-a terminat! Guvernul aruncă BOMBA în România cu o ORDONANŢĂ DE URGENŢĂ. Peste 200.000 de oameni rămân ŞOMERI. Vestea a venit ca un FULGER pentru cei care...
ONE.ro
Jurnalista Paula Rusu trăieşte doar cu un plămân. A aflat înainte de nuntă că are TBC Jurnalista Paula Rusu trăieşte doar cu un plămân. A aflat înainte de nuntă că are TBC
De ce şi-a retras Andreea Berecleanu copiii din şcolile de stat?
Cum a ajuns Smiley să facă atâţia bani: "Mi-am luat, în rate,...
Descopera.ro
Povestea INCREDIBILĂ a adevăratului ''Tarzan'', fiul unei prinţese din Rusia, care s-a retras în sălbăticie în urmă cu 60 de ani Povestea INCREDIBILĂ a adevăratului ''Tarzan'', fiul unei prinţese din Rusia, care s-a retras în sălbăticie în urmă cu 60 de ani
Întorsătură STRANIE la Observatorul Astronomic luat cu ASALT de agenţii FBI pe motiv de EXTRATEREŞTRI. ''Este un risc prea mare''
Diplomatul român care a SFIDAT ordinele comuniştilor şi l-a lăsat pe premierul Petru Groza fără un lucru extrem de valoros. ''SPARGE uşa dacă vrei, dar eu nu-ţi dau nimic''. Abia după 50 de ani, urmaşii lui l-au înapoiat
Go4it.ro
Dacă ai un telefon cu ANDROID, s-ar putea ca Google să îţi fi umblat în setări fără să ştii Dacă ai un telefon cu ANDROID, s-ar putea ca Google să îţi fi umblat în setări fără să ştii
Televizorul din CHINA cu AI care va schimba modul în ne uităm la programele preferate
O soluţie „high-tech” pentru STRES. Tehnologia care poate să reducă ZGOMOTUL din birouri aglomerate
Csid.ro
Dislipidemie: cauze şi tratament Dislipidemie: cauze şi tratament
Reguli pentru o slăbire corectă şi definitivă
Geanina Ilieş: alimentele de care nu se atinge

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.