Mediafax Monitorizare a încheiat un parteneriat cu Talkwalker, una din cele mai mari companii de social data intelligence, partener Twitter

Postat la 27 noiembrie 2015 53 afişări

Mediafax Monitorizare, liderul pieţei de monitorizare din România, a încheiat în luna noiembrie un parteneriat cu Talkwalker, una din cele mai mari platforme de social data intelligence din lume, partener oficial Twitter din 2014 şi a implementat soluţia de monitorizare web şi social-media a partenerului pentru a oferi clienţilor săi cel mai complet serviciu de pe piaţă.

Mediafax Monitorizare a încheiat un parteneriat cu Talkwalker, una din cele mai mari companii de social data intelligence, partener Twitter

Astfel, Mediafax Monitorizare are în prezent cea mai mare acoperire în online atât în România (130.000 de surse monitorizate, inclusiv Facebook, Twitter, Instagram, Youtube, Tumblr, Flickr), cât şi pe plan extern, având în vedere că Talkwalker, ca partener oficial al Twitter, monitorizează tweet-urile din întreaga lume, precum şi site-uri, bloguri şi alte reţele sociale.

 Partenerul Mediafax Monitorizare, platforma Talkwalker de social data intelligence, monitorizează şi analizează site-uri de ştiri, bloguri, forumuri şi conversaţiile de pe reţelele sociale în peste 187 de limbi. Ea dispune de 1.500 de servere, care procesează 500 de milioane de postări din 150 de milioane de site-uri în fiecare zi.

 Platforma Talkwalker este dezvoltată de Trendiction, o companie privată fondată în 2009, cu sediul în Luxemburg, care în februarie 2015 a deschis un birou la New York, printre cei 500 de clienţi ai săi fiind Volkswagen, Benetton, KPMG şi specialişti în comunicare, cum ar fi Publicis, Ogilvy şi Weber Shandwick.

 “Prin acest parteneriat, Mediafax Monitorizare vine în întâmpinarea clienţilor săi care în ultima perioadă pun mare accent pe zona online. Ştim că există un interes în creştere în această zonă şi de aceea le oferim clienţilor un produs modern cu care îşi pot urmări acoperirea media şi eficienţa campaniilor în online prin integrarea Talkwalker alături de celelalte produse ale noastre de monitorizare (print, tv, radio, analize de piaţă)”, a declarat Andra Voiculescu, unit manager Mediafax Monitorizare.

Mediafax Monitorizare (www.monitorizare.mediafax.biz) este un serviciu de subscripţie adresat clienţilor de business, agenţiilor de publicitate şi relaţii publice, marilor companii, instituţiilor de stat, ministerelor, etc., fiind accesibil şi în pachet cu alte servicii de subscripţie, cum ar fi fluxurile de ştiri ale Mediafax, serviciul de comunicate Mediafax OTS, fluxurile ZF Corporate.

Despre Mediafax

Mediafax este cel mai mare furnizor de informaţie generală şi de afaceri din România. Înfiinţată în 1991, compania Mediafax face parte din Mediafax Group şi are peste 2.000 de clienţi din mass-media, sectorul public şi cel de afaceri. Printre produsele şi serviciile Mediafax se numără fluxuri zilnice de ştiri şi fotografie de presă, înregistrări video cu declaraţii şi interviuri în exclusivitate, servicii de monitorizare de presă şi de distribuţie de comunicate de presă, conţinut multimedia pentru telefonia mobilă. Din 2007, Mediafax se adresează în mod direct şi consumatorilor finali, nu doar sectorului business, prin www.mediafax.ro .

Despre Mediafax Monitorizare  

Mediafax Monitorizare este primul serviciu românesc de monitorizare profesionistă a presei, lansat în 1998. În prezent, Mediafax Monitorizare furnizează rapoarte zilnice şi analize de imagine unui portofoliu de clienţi corporate şi instituţionali. Rapoartele zilnice, ce pot fi accesate de clienţi prin intermediul contului individual de pe www.monitorizare.mediafax.biz, conţin toate materialele jurnalistice în care se regăsesc cuvintele-cheie definite de aceştia şi includ copii scanate ale articolelor din presa scrisă, înregistrările programelor de ştiri radio şi TV şi linkuri spre articolele sau postările online. La rândul lor, analizele media evaluează acoperirea mediatică înregistrată de clienţi şi de concurenţii lor sau felul în care presa a reflectat temele de actualitate din industria în care aceştia activează.

Despre Talkwalker 

Talkwalker este una dintre cele mai mari companii de social data intelligence din lume. Compania are peste 60 de angajati din peste 20 de tari care vorbesc 19 limbi diferite. Cele 1.500 de servere  ale companiei proceseaza 500 de milioane de postari din 150 milioane de site-uri in fiecare zi. Software-ul unic al Talkwalker de social data intelligence a fost selectat sa fie parte a Twitter Certified Product Program in 2014. Tehnologia sa de ultima oră îmbunătăţeşte viteza şi acurateţea de luare a deciziilor  prin monitorizarea social media in timp real si analize social media multiple. Pe lânga platforma de social data intelligence, Talkwalker are, de asemenea, soluţii uşor de utilizat gratuit, cum ar fi Talkwalker Social Search, un motor decăutare in social media instant şi Talkwalker Alerts, un înlocuitor robust pentru Google Alerts pentru a trimite notificări prin e-mail, RSS feed sau fluxuri HootSuite. Talkwalker este dezvoltat de Trendiction, o companie privată fondată în 2009, care a avut o crestere rapidă şi care are sediul în Luxemburg. În februarie 2015, Talkwalker a deschis un nou birou în New York City, pentru a lansa creşterea companiei în America de Nord. Entitatea din SUA este condusă de Todd Grossman, CEO America.

Pentru mai multe informaţii vă rugăm să o contactaţi pe Andra Voiculescu, unit manager Mediafax Monitorizare – andra.voiculescu@mediafax.ro 031.82.56.413

Urmărește Business Magazin

/actualitate/mediafax-monitorizare-a-incheiat-un-parteneriat-cu-talkwalker-una-din-cele-mai-mari-companii-de-social-data-intelligence-partener-twitter-14901593
14901593
comments powered by Disqus
Biroul în vremuri de pandemie Biroul în vremuri  de pandemie

Twitter a anunţat săptămâna trecută că angajaţii companiei pot să lucreze de acasă pentru totdeauna, în timp ce angajaţii Google şi Facebook vor adopta regimul de telemuncă până în 2021. Situaţia este una în care se regăsesc angajaţi de peste tot din lume - indiferent că obişnuiau să meargă la birou în clădirea Chrysler din New York, în Burj Khalifa din Dubai sau în SkyTower din Bucureşti. După două luni de work from home, ne întrebăm cu toţii, indiferent de localizarea geografică: mai avem nevoie de birouri? Cum vor arăta acestea la întoarcere?

vezi continuarea
ZF.ro
ULTIMĂ ORĂ. Ce se întâmplă între China şi România? Beijingul a provocat României cel mai mare DEFICIT. Dezvăluiri despre dependenţa faţă de chinezi ULTIMĂ ORĂ. Ce se întâmplă între China şi România? Beijingul a provocat României cel mai mare DEFICIT. Dezvăluiri despre dependenţa faţă de chinezi
BREAKING. Florin Cîţu dă peste cap TOATE planurile. Economia României se va PRĂBUŞI cu 14%. Explicaţiile fără precedent
Mediafax
Ar putea urma al doilea val de relaxare. Anunţul ministrului Sănătăţii: când se pot redeschide terasele şi plajele Ar putea urma al doilea val de relaxare. Anunţul ministrului Sănătăţii: când se pot redeschide terasele şi plajele
Povestea inexplicabilă a unui poliţist din Suceava: 8 teste de COVID-19 şi tratat cu „Sfântul Paracetamol şi Cuvioasa Vitamina C”. De două luni nu scapă de virus
MonitorulApararii
Fostul premier social-democrat Zoran Milanović revine la conducerea Croaţiei. Ca preşedinte Fostul premier social-democrat Zoran Milanović revine la conducerea Croaţiei. Ca preşedinte
Ce se întâmplă la Moscova este de bine deopotrivă pentru Rusia şi Putin(?)
MonitorulPartidelor
Experimentul electoral a început. Ordonanța care răstoarnă logica alegerilor a intrat în linie dreaptă Experimentul electoral a început. Ordonanța care răstoarnă logica alegerilor a intrat în linie dreaptă
Apartamentul lui Ungureanu, oferit drept REFUGIU al medicilor în calea COVID-19. „Toţi să facă la fel”
MonitorulSiguranteiCetateanului
COMENTARIU Valeriu Suhan Degetul erect COMENTARIU Valeriu Suhan Degetul erect
COMENTARIU Valeriu Şuhan: N-a scăpat nici doctorul Arafat...

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.