Decizia neaşteptată a unui comerciant online. Ce a făcut cu 200.000 de euro

Autor: Ioana Mihai-Andrei Postat la 26 noiembrie 2015 956 afişări

Într-o perioadă în care vânzările din mediul online câştigă o felie tot mai consistentă din comerţ, o afacere care s-a consacrat în spaţiul virtual face un pas neaşteptat: deschide un magazin stradal.

Decizia neaşteptată a unui comerciant online. Ce a făcut cu 200.000 de euro

Astfel, în urma unei investiţii de 200.000 euro, Floria deschide Floria în Stradă la Piaţa Dorobanţi, într-un spaţiu de 200 mp. Magazinul propune, alături de flori, o zonă cu obiecte-cadou, create exclusiv de artişti români. Acesta este primul pas al comerciantului pentru dezvoltarea unei reţele de florării în întreaga ţară.

„După ce am făcut primul pas în offline în primăvară, cu florăria de la Câmpineanu, am constatat că ne dorim să propunem românilor un concept diferit, care să fie nu doar o florărie alfel, ci mai mult decât o florărie. Şi nu vrem să ne oprim la Dorobanti, vrem sa ducem Floria în Stradă în toată ţara, în franciză”, declară Andreea Uceanu, manager general al diviziei offline a Grupului Floria.

Pentru implementarea conceptului de business prin care Floria în Stradă îşi propune să susţină talentele locale, au fost selectate trei categorii de obiecte: cărţi semnate de scriitori români contemporani, vinuri romaneşti şi obiecte de decor realizate de designeri români de obiect.

“Cărţile, vinurile, ramele foto, vazele, bijuteriile, lumânările, toate au o legătură strânsă cu florile. Obiecte pot completa un buchet de flori”, adaugă Andreea Uceanu. Obiectele din zona artiştilor sunt fie creaţii unicat realizate pentru Floria în Stradă, fie colecţii de obiecte care intră într-un dialog cu florile. “Floriştii noştri au trecut prin training-uri alături de un master florist din Olanda, în cadrul cărora au fost pregătiţi să creeze aranjamente şi buchete deosebite, atât pentru a fi dăruite, dar şi pentru evenimente personale sau corporate,” mai spune Andreea Uceanu.

Investiţia totală a Grupului Floria în cele două florării Floria în Stradă deschise în 2015 (Dorobanţi şi Câmpineanu) se ridică astfel la 300.000 euro, sumă ce include cheltuielile cu amenajarea florăriilor, precum şi punerea la punct a infrastructurii care să deserveasca în viitor reţeaua de franciză (softuri, achiziţii, logistică, marketing, pregătire pentru francizare).

Pentru următoarele luni, Grupul Floria vizează extinderea în ţară, prin francize. Investiţia necesară pentru o franciză Floria în Stradă este de 50.000 euro. În primele 9 luni ale anului, Grupul Floria a vândut flori de peste 1.300.000 euro, în creştere cu 35% faţa de întreg anul 2014.

Divizia online, prin liderul pieţei de vânzări de flori online Floria.ro, a livrat flori în toată ţara, în valoare de 770.000 euro. 550.000 euro reprezintă valoarea cumulată a florilor vândute pentru evenimente personale sau corporate şi a florilor vândute în florăria Floria în Stradă din Ion Câmpineanu nr. 22, deschisă în martie 2014.

Floria livrează flori şi buchete în toata lumea şi, în peste 150 de oraşe din România, ofera transport gratuit şi livrare în 2 ore.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
online,
decizie,
deschidere,
flori
/actualitate/decizia-neasteptata-a-unui-comerciant-online-ce-a-facut-cu-200-000-de-euro-14900530
14900530
comments powered by Disqus

Aleph Story. De ce sunt mici salariile atât de mici în România?

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.