MAGNOR, companie românească specializată în tranzacţionarea bijuteriilor, electronicelor şi produselor de lux pre-owned, a raportat în primul semestru din 2025 afaceri de 115 milioane lei, cu aproximativ 90% mai mult decât în 2024, şi un profit net de 8,4 milioane lei
MAGNOR, companie românească specializată în tranzacţionarea bijuteriilor, electronicelor şi produselor de lux pre-owned, a raportat în primul semestru din 2025 o cifră de afaceri de 115 milioane lei, cu aproximativ 90% mai mult decât în 2024, şi un profit net de 8,4 milioane lei, de la 3,5 milioane de lei în S1 2024, a anunţat joi compania.
În ceea ce priveşte profitabilitatea operaţională (EBITDA), aceasta a ajuns la 12,4 milioane lei în prima jumătate din 2025, de la 5,2 milioane de lei în 2024,
„Rezultatele obţinute în primul semestru al acestui an confirmă soliditatea strategiei noastre de dezvoltare, respectiv perseverenţa şi dedicarea cu care echipa MAGNOR a urmat-o. Creşterea accelerată a cifrei de afaceri şi a profitabilităţii ne oferă premise solide pentru a continua în acelaşi ritm dezvoltarea companiei noastre, estimând pentru finalul anului o cifră de afaceri de 250 milioane lei şi 27 milioane lei EBITDA”, spune Cosmin Popovici, CEO-ul holdingului cu acţionariat românesc.
MAGNOR şi-a extins în ultimul an prezenţa online prin continuarea investiţiilor în platformele de tranzacţionare magnorshop.ro şi magnor.ro.
În acelaşi timp, reţeaua de magazine a fost reconfigurată.
Compania operează 26 de magazine în Bucureşti, Ilfov, Timişoara, Sibiu, Braşov, Piatra Neamţ, Focşani, Bacău, Craiova, Galaţi şi Constanţa, Tg. Mureş, Buzău şi Ploieşti.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro













