Magazinul online Neakaisa.ro: Am avut o cifră de afaceri de 8,5 mil. lei în primul trimestru, plus 20% faţă de T1 2023. Coşul mediu a fost de 1.880 lei

Autor: Ioana Niţă Postat la 09 mai 2024 116 afişări

Neakaisa.ro, magazinul online axat pe comercializarea de obiecte sanitare şi produse pentru amenajarea casei, a înregistrat o creştere de 20% a cifrei de afaceri în primul trimestru al acestui an, comparativ cu primele trei luni din 2023, business-ul sitându-se astfel la 8,5 milioane lei. Avansul de la începutul anului a fost generat în continuare de rezultatele raportate de showroom-ul deschis în mai 2023, dar şi de colaborările cu arhitecţi, numărul lor crescând cu 15%.

Magazinul online Neakaisa.ro: Am avut o cifră de afaceri de 8,5 mil. lei în primul trimestru, plus 20% faţă de T1 2023. Coşul mediu a fost de 1.880 lei

Neakaisa.ro, magazinul online axat pe comercializarea de obiecte sanitare şi produse pentru amenajarea casei, a înregistrat o creştere de 20% a cifrei de afaceri în primul trimestru al acestui an, comparativ cu primele trei luni din 2023, business-ul sitându-se astfel la 8,5 milioane lei. Avansul de la începutul anului a fost generat în continuare de rezultatele raportate de showroom-ul deschis în mai 2023, dar şi de colaborările cu arhitecţi, numărul lor crescând cu 15%.

Un alt factor esenţial în dinamica business-ului este dezvoltarea şi diversificarea gamei de produse, circa 10% din veniturile raportate în primul trimestru al anului fiind generat de producători noi, care nu se regăseau în portofoliul Neakaisa.ro în perioada similară a anului anterio

Oraşele care au generat cele mai multe vânzări în primul trimestru al anului rămân  Bucureşti, Cluj, Timişoara şi Constanţa, iar în ceea ce priveşte evoluţia coşului mediu raportat în primele trei luni, aceasta s-a situat la nivelul lui 2023, circa 1.880 de lei, pe fondul unui număr mai ridicat de comenzi plasate.

”Anul acesta este unul de consolidare şi de dezvoltare pe toate verticalele business-ului: showroom, portofoliu de produse, colaborările cu arhitecţii.  În continuare mizăm pe calitate, simplitate, unicitatea design-ului, diversitatea produselor şi sinergia dintre prezenţa fizică a brandului prin showroom şi cea din online. Mediul de business continuă să fie unul imprevizibil, e-commerce-ul este o piaţă puternic concurenţială, care începe să fie penetrată inclusiv de jucători străini, aşa că strategia noastră este să rămânem relevanţi, să oferim o experienţă de cumpărare excelentă şi să creştem sustenabil”, a declarat Laura Sardescu, cofondator şi director general Neakaisa.ro.

Anul trecut, Neakaisa.ro a raportat o cifră de afaceri de 6,2 milioane de euro, cu circa 10% mai mare comparativ cu 2022, extinderea în mediul offline prin deschiderea primului său showroom având o pondere de 10% din total business. Showroom-ul din Bucureşti a fost inaugurat în luna mai în urma unei investiţii de peste 70.000 de euro, iar pe viitor compania are în plan deschiderea unui al doilea showroom într-un alt oraş mare din România.

Pentru finalul lui 2024, Neakaisa.ro îşi menţine obiectivul unei creşteri organice de 10%, luând în considerare contextul economic local şi internaţional, precum şi creşterea competitivităţii în toate verticalele e-commerce-ului. Compania are în focus digitalizarea şi automatizarea proceselor interne, formarea şi dezvoltarea continuă a angajaţilor, rafinarea experienţei omnichannel oferite clienţilor, consolidarea relaţiei cu comunitatea locală de arhitecţi şi designeri şi extinderea şi diversificarea portofoliului de produse.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.