Luchi Georgescu, Vincon: Aveam nevoie de vinuri super premium, pentru Horeca

Autor: Ioana Mihai-Andrei Postat la 26 noiembrie 2012 167 afişări

Vincon România, unul dintre cei mai mari producători de vin, distilat de vin şi băuturi spirtoase din România, a lansat Ambrosio, prima gamă de vinuri super premium a companiei pe segmentul Horeca. Ambrosio va fi disponibil, la nivel naţional, începând cu 1 decembrie în peste 400 unităţi Horeca, 100 dintre acestea fiind în Bucureşti. Preţul cu care Vincon vinde aceste sticle către spaţiile Horeca este de 50 de lei, iar pe meniuri preţul ar putea fi plasat între 80 şi 100 de lei, în funcţie de politica restaurantului, clubului sau barului.

Vincon România îşi propune să dezvolte segmentul Horeca, estimând că în 2013, acest segment va contribui cu o pondere de 5% din cifra de afaceri a companiei.

Vincon România a lansat totodată brandul Rosé Verité, Cabernet Sauvingon, sec 2011, destinat canalului Horeca.

Gama super premium Ambrosio cuprinde vinuri destinate preparatelor fine, gourmet: albe (Muscat Ottonel sec, şi Tămâioasă Românească) şi roşii (Merlot, Fetească Neagră şi Cabernet Sauvignon), premiate la importante competiţii de profil naţionale şi internaţionale (Medalii de Aur şi Argint la Concursul Mondial de la Bruxelles, 2011 şi 2012 / "Gran Menzione" la Concursul Internaţional de Vinuri "VINITALY" 2011, Medalia de Argint Premiile de Excelenţă Vinul.ro 2012, Medalia de Aur la Concursul Internaţional de Vinuri 2011).

"Am constatat că în Horeca a crescut consumul vinurilor premium şi super premium. Deşi în 2013, Horeca va deţine un procent mic în cifra de afaceri, sunt sigură că această categorie va avea o importanţă din ce în ce mai mare în evoluţia companiei", declară Luchi Georgescu, preşedinte Vincon România. Pe fondul scăderii constante a pieţei, compania va încheia 2012 cu o cifră de afaceri de 30 milioane euro, aproximativ egală cu cea din 2011. Anul acesta vânzările din reţelele de comerţ modern au reprezentat aproximativ 45%, iar comerţul tradiţional a contribuit cu aproximativ 55% la realizarea cifrei de afaceri Vincon. De asemenea, compania îşi menţine poziţia de cel mai mare producător de vin, în cota volumică.

Vincon România estimează, pentru perioada 2013-2014, o investiţie de aproximativ 3 milioane euro, în construirea unui Centru de Vinificaţie la Huşi, pentru vinuri premium şi super premium, obţinute din soiurile ajunse la maturitate deplină. Vincon are în plan şi construirea unui sistem de fertilizare şi a unui bazin de retenţie a apei în valoare de peste 600.000 euro.

De asemenea, va fi continuat şi programul de reconversie a viţei de vie, început în 2010. Pentru perioada 2012-2013, programul de replantare de viţă de soiuri nobile are alocat un buget de 3.5 milioane euro.

Vincon România îşi propune să mai intre, în perioada următoare, pe segmentul Horeca şi cu gama Beciul Domnesc Special Reserve: gama roşu, Cabernet Sauvignon sec, Fetească Neagră demidulce, Pinot Noir demisec, alb, Riesling sec, Sauvignon Blanc demisec şi Rose sec.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Luchi Georgescu,
Vincon,
premium,
Horeca
/actualitate/luchi-georgescu-vincon-aveam-nevoie-de-vinuri-super-premium-pentru-horeca-10350304
10350304
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.