Lidl a deschis primul său magazin exclusiv non-alimentar. Retailerul intră în competiţie cu Action şi TEDi

Postat la 02 august 2025 102 afişări

Lidl a deschis primul său magazin exclusiv non-alimentar. Retailerul intră în competiţie cu Action şi TEDi

Pentru prima dată, Lidl a deschis un magazin care oferă doar produse non-alimentare. Sub denumirea „Home & Living”, retailerul prezintă şase mărci proprii într-un spaţiu de aproximativ 500 m².
Lidl, investiţii mari în marketing
Primul supermarket non-alimentar al Lidl este situat în Lottstetten, Germania, aproape de graniţa cu Elveţia, vizavi de un supermarket Lidl tradiţional. Această filială oferă o gamă largă de electrocasnice, textile, scule, accesorii pentru casă, articole sportive, jucării şi multe altele, din mărcile proprii Crivit, Esmara, Livarno, Lupilu, Parkside şi Silvercrest, scrie retaildetail.eu.

Segmentul non-food a devenit un focus important pentru Lidl în ultimii ani. Acest lucru se reflectă în investiţiile semnificative în marketing: retailerul l‑a angajat pe Arnold Schwarzenegger ca imagine a brandului de bricolaj Parkside, este partener oficial în mai multe competiţii UEFA de fotbal şi sponsorizează activ o echipă profesională de ciclism.
În trecut, Lidl a experimentat cu magazine temporare dedicate anumitor branduri non-alimentare: anul trecut a avut un magazin Lupilu în Belgia şi magazine DIY Parkside în Ungaria şi Polonia. Totuşi, un magazin care reuneşte toate mărcile non-food proprii reprezintă o premieră.

Cititi mai multe pe www.mediafax.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
lidl,
magazin,
deschidere,
competitie,
exclusiv

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.