Lidl a deschis primul său magazin exclusiv non-alimentar. Retailerul intră în competiţie cu Action şi TEDi
Pentru prima dată, Lidl a deschis un magazin care oferă doar produse non-alimentare. Sub denumirea „Home & Living”, retailerul prezintă şase mărci proprii într-un spaţiu de aproximativ 500 m².
Lidl, investiţii mari în marketing
Primul supermarket non-alimentar al Lidl este situat în Lottstetten, Germania, aproape de graniţa cu Elveţia, vizavi de un supermarket Lidl tradiţional. Această filială oferă o gamă largă de electrocasnice, textile, scule, accesorii pentru casă, articole sportive, jucării şi multe altele, din mărcile proprii Crivit, Esmara, Livarno, Lupilu, Parkside şi Silvercrest, scrie retaildetail.eu.
Segmentul non-food a devenit un focus important pentru Lidl în ultimii ani. Acest lucru se reflectă în investiţiile semnificative în marketing: retailerul l‑a angajat pe Arnold Schwarzenegger ca imagine a brandului de bricolaj Parkside, este partener oficial în mai multe competiţii UEFA de fotbal şi sponsorizează activ o echipă profesională de ciclism.
În trecut, Lidl a experimentat cu magazine temporare dedicate anumitor branduri non-alimentare: anul trecut a avut un magazin Lupilu în Belgia şi magazine DIY Parkside în Ungaria şi Polonia. Totuşi, un magazin care reuneşte toate mărcile non-food proprii reprezintă o premieră.
Cititi mai multe pe www.mediafax.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro













