Lanţul de magazine Gerovital a generat o cifră de afaceri de peste 1 milion de euro în prima jumătate a anului

Autor: Ioana Matei Postat la 12 octombrie 2017 398 afişări

Reţeaua de magazine de brand Gerovital şi Farmec, formată din 19 magazine, a ajuns, în prima jumătate a anului 2017, a înregistrat o cifră de afaceri de peste 1 milion de euro, potrivit unui comunicat de presă trimis de reprezentanţii companiei.

Lanţul de magazine Gerovital a generat o cifră de afaceri de peste 1 milion de euro în prima jumătate a anului

„Ne propunem să ducem acest concept în toate marile oraşe din ţară. Astfel, pentru 2018 am planificat inaugurarea altor 8 magazine de brand Gerovital”, a declarat Mircea Turdean, director general al Farmec. Expansiunea masivă a magazinelor în primul an face parte din strategia de extindere naţională a companiei clujene. În 2017, pentru deschiderea noilor puncte de vânzare Gerovital, care însumează o suprafaţă totală de aproape 400 de metri pătraţi, a fost investită suma de jumătate de milion de euro, iar principalele zone de investiţii au fost: amenajarea spaţiilor, trainingul consultanţilor, achiziţionarea aparatelor de dermoanaliză şi promovare.

Cu un număr de vizitatori în continuă creştere, de la sfarşitul anului 2016, până în cea de-a doua jumătate a anului 2017, valoarea medie a coşului de cumpărături în magazine a înregistrat o creştere cu 25%.

Toate magazinele Gerovital sunt amplasate în marile centre comerciale din ţară. Dintre acestea, cele mai mari vânzări sunt înregistrate de spaţiul comercial din Veranda Mall din Bucureşti, inaugurat în noiembrie 2016, în cadrul unui eveniment desfăşurat sub titlul “Lecţia de frumuseţe”.

În cadrul tuturor spaţiilor Gerovital, vizitatorii au la dispoziţie o paletă vastă de produse din gamele Gerovital şi Aslavital. În topul celor mai vândute game se află Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 Derma+ Premium Care, prima linie premium din portofoliul companiei, clasamentul preferinţelor românilor fiind completat de gama Gerovital Equilibrium.

Lanţul de spaţii comerciale cuprinde cele mai importante centre urbane din ţară: Bucureşti (3 magazine), Cluj-Napoca, Constanţa, Timişoara, Iaşi, Suceava, Piatra-Neamţ, Craiova şi Ploieşti.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.