Lanţul de cafenele TED'S Coffee, fondat de Vasi Andreica, va deschide trei noi locaţii în Bucureşti, în luna septembrie. “Suntem într-un proces de revenire în HoReCa, dar ne aflăm în continuare într-o zonă cu turbulenţe”

Autor: Roxana Rosu Postat la 02 septembrie 2021 272 afişări

Lanţul de cafenele TED'S Coffee, fondat de Vasi Andreica, va deschide trei noi locaţii în Bucureşti, în luna septembrie. “Suntem într-un proces de revenire în HoReCa, dar ne aflăm în continuare într-o zonă cu turbulenţe”

Lanţul de cafenele TED'S Coffee, fondat de Vasi Andreica, va deschide trei noi locaţii în Bucureşti, în luna septembrie, investigaţia într-o cafenea fiind cuprinsă între 50.000 euro şi 100.000 euro.

Reţeaua cuprinde 44 cafenele la nivel naţional, după ce în ultimele 15 luni au fost inaugurate 11 unităţi noi, unele dintre ele testând noi concept, cum este cel de cafenea bancară, dezvoltat alături de Techventures Bank.

“Continuăm investiţiile în creşterea reţelei de cafenele şi ne dezvoltăm, în principal, prin parteneriate. Ca antreprenor, sunt optimist şi cred în puterea parteneriatelor, atât cele strategice, cu alţi co-investitori şi francizaţi, cât şi parteneriate financiare şi investiţionale. Două dintre deschiderile din luna septembrie din Bucureşti vor fi în formate noi şi cu suprafeţe mai mari, cu o ofertă mai mare pe partea de food: o cafenea în zona Dorobanţi - Piaţa Romană – ASE şi a doua în complexul One Floreasca City. A treia cafenea va fi o redeschidere a locaţiei din clădirea de birouri Euro Tower, într-un format nou”, a declarat Vasi Andreica, CEO TED’S Coffee.

Compania vrea să continue dezvoltarea reţelei în perioada următoare, atât prin locaţii proprii, cât şi prin francize.

“Suntem într-un proces de revenire a activităţii de afaceri din HoReCa şi nu aflăm în continuare într-o zonă cu turbulenţe. Avem segmente de business, în special cele din zona de birouri, care sunt închise sau după caz ​​deschise, dar cu rezultat destul de slabe comparativ cu anul de referinţă 2019. Piaţa de birouri dă uşoare semne de revenire, aşteptăm mijlocul lunilor septembrie să vedem dacă se vor repopula clădirile, şi, bineînţeles, sperăm să nu fie cazul unui nou lockdown ”.

Vasi Andreica spune că deocamdată cafenelele stradale şi cele din mall-uri ele revin mai rapid, iar unele dintre acestea au ajuns la nivelul de vânzări anterior pandemiei.

TED'S COFFEE CO. Este un brand de cafenele lansat în anul 2013 care se dezvoltă la nivel naţional în centru comercial, în clădiri de birouri şi stradal.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
bucuresti,
cafenele,
deschidere,
revenire

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.