La cât se ridică investiţia într-un magazin de jucării Jumbo? Retailerul grec are 20 de magazine în România

Autor: Georgiana Mihalache Postat la 23 decembrie 2025 4 afişări

La cât se ridică investiţia într-un magazin de jucării Jumbo? Retailerul grec are 20 de magazine în România

Retailerul de jucării Jumbo, care a intrat pe piaţa locală în 2013, investeşte în medie 7-8 miloane de euro în descchiderea unui magazin, potrivit calculelor ZF pe baza informaţiilor publicate pe site-ul companiei.

Astfel, în perioada 2021-2024, investiţiile grecilor de la Jumbo au ajuns la 39 mil. euro în deschiderea a cinci magazine, atât pe piaţa din România, cât şi cea din Grecia.

În România, Jumbo a ajuns la 20 de magazine în cele mai mari oraşe, iar piaţa locală este a doua ca mărime după cea din ţara de origine, Grecia. Portofoliul de produse mizează pe oferte variate şi la preţuri mici, produsele fiind aduse din China.

Ascensiunea Jumbo în România este marcată şi într-o prezentare a companiei de pe site-ul propriu, acolo unde se arată că în ţări precum Grecia, Bulgaria sau Cipru se adaugă un magazin la fiecare doi-trei-cinci ani, iar în România extinderea continuă într-un ritm mai accelerat, cu un magazin de dimensiuni mari pe an. În total, în cele patru ţări menţionate, Jumbo are 89 de magazine.

În 2023 Jumbo a trecut pentru prima dată de pragul de 1 mld. lei pe piaţa locală, la un deceniu de la intrarea în România, iar în 2024 şi-a consolidat această cifră, ajungând la 1,2 mld.

lei. Profitul companiei a fost de 333 mil. lei anul trecut, iar numărul mediu de salariaţi a ajuns la 1.500 de persoane.

Strategia de extindere a Jumbo a urmat achiziţia spaţiilor mari, magazinele având suprafeţe de 7.000 – 14.000 de metri pătraţi. În portofoliul de produse, pe lângă jucării, sunt comercializate şi produse pentru îngrijire, rechizite, decoraţiuni, produse pentru locuinţă.

Retailerul grec de jucării a ales marile oraşe din ţară pentru expansiune, iar magazinele sunt amplasate mai ales în zone comerciale mari, unde traficul este ridicat. În urmă cu doi ani, Jumbo a deschis şi un magazin online pentru piaţa românească.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
investitii,
jumbo,
retailer,
jucarii

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.