Kinga Daradics devine CEO al eMAG Ungaria, piaţă unde retailerul online a finalizat recent o investiţie de 100 mil. euro: misiunea ei va fi să consolideze poziţia companiei

Autor: Roxana Petrescu Postat la 13 decembrie 2023 91 afişări

Kinga Daradics, cunoscută pe plan local pentru mandatul său de CEO al MOL Româ­nia, una dintre cele mai puternice companii din piaţa petrolieră locală, a preluat de luna aceasta funcţia de CEO al eMAG Ungaria.

Kinga Daradics devine CEO al eMAG Ungaria, piaţă unde retailerul online a finalizat recent o investiţie de 100 mil. euro: misiunea ei va fi să consolideze poziţia companiei

În 2011, Kinga Daradics devenea cel mai tânăr CEO din industria petrolieră locală, la numai 30 de ani preluând frâiele MOL România.

Kinga Daradics, cunoscută pe plan local pentru mandatul său de CEO al MOL Româ­nia, una dintre cele mai puternice companii din piaţa petrolieră locală, a preluat de luna aceasta funcţia de CEO al eMAG Ungaria.

„În ultimii ani, eMAG şi-a consolidat con­tinuu prezenţa în Ungaria, prin îmbună­tăţirea infrastructurii logistice şi de livrare. Compania şi-a deschis recent propria bază logistică automatizată în Dunaharaszti. În urma atingerii acestui prag, eMAG anunţă şi o schimbare importantă în conducerea eMAG Ungaria: din decembrie 2023, Da­niel Spiridon (fostul CEO) va fi responsabil de managementul regional al Fashion Days (platforma online axată pe modă a eMAG Group), în timp ce Kinga Daradics va fi noul director general al filialei din Ungaria“, a anunţat compania.

În 2011, Kinga Daradics devenea cel mai tânăr CEO din industria petrolieră lo­cală, la numai 30 de ani preluând frâiele MOL România. La acel moment, MOL România era un business de 560 de milioane de euro, cu o cotă de piaţă de 11% şi 127 de benzinării. În mai 2014, MOL a cumpărat cele 42 de staţii Agip prin care italienii de la ENI erau prezenţi pe piaţa locală. Un an mai târziu, MOL a adus în România con­cep­tul Fresh Corner, un concept de benzinărie unde clienţii găsesc, pe lângă combustibil, şi produse din gama cumpărăturilor zilnice, un accent foarte puternic fiind pus pe partea de cafea. În 2016, la finalizarea mandatului său MOL ajunsese la peste 200 de benzinării şi un rulaj de peste un miliard de euro, cu o cotă de paţă de aproape 20%.

După finalizarea mandatului, în 2016, Kinga Daradics a preluat funcţia de director de platforme şi soluţii integrate la nivelul grupului MOL, cu sediul în Budapesta. Din acest moment a devenit vizibilă orientarea sa spre zona de tehnologie, transformare di­gi­tală, dezvoltare software şi fintech. Kinga Daradics a studiat la mai multe instituţii naţionale şi internaţionale de învăţământ superior, inclusiv Harvard Business School, Thunderbird Arizona, Universitatea din Sheffield şi Universitatea Corvinus.

„eMAG Ungaria este cea mai impor­tan­tă platformă de comerţ online din Unga­ria, iar conducerea acestei companii repre­zintă o o­portunitate unică pentru mine. Este o provo­care deosebit de importantă pentru mine fap­tul că la eMAG nu ne concentrăm doar pe propria creştere, ci ne-am asumat şi sar­cina de a dezvolta întregul ecosistem in­tern de comerţ online“, a declarat Kinga Daradics.

Potrivit informaţiilor eMAG, compania are acum în Ungaria 800 de angajaţi şi un business de circa 330 de milioane de euro.

„Obiectivele sale includ consolidarea po­ziţiei de lider de piaţă a companiei, îmbu­nă­tăţirea experienţei de cumpărături pentru clienţii eMAG şi asistarea partenerilor comer­ciali maghiari pentru a ajunge pe piaţa forma­tă din 35 de milioane de consumatori din regi­une“, a mai precizat compania. Până la închi­derea ediţiei, Kinga Daradics nu a putut fi contactată pentru declaraţii suplimentare.

„Îi urăm bun venit Kingăi Daradics în noul său rol de CEO al eMAG Ungaria şi suntem încrezători că solidele sale cunoştinţe despre piaţa maghiară vor completa know-how-ul nostru regional de comerţ electronic şi investiţiile în tehnologie şi infrastructură logistică“, a spus la rândul său Tudor Manea, CEO-ul eMAG Group.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Kinga Daradics,
ceo,
emag,
ungaria,
mol,
mandat,
benzinarii

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.