JYSK încheie vara cu două magazine noi, în Bucureşti şi Cisnădie, şi ajunge la reţea locală de 157 de unităţi

Autor: Laurentiu Cotu Postat la 25 august 2025 31 afişări

JYSK încheie vara cu două magazine noi, în Bucureşti şi Cisnădie, şi ajunge la reţea locală de 157 de unităţi

JYSK, retailerul scandinav de mobilier şi produse pentru casă, continuă planurile de expansiune în România şi inaugurează joi, 28 august, două noi magazine, ajungând astfel la o reţea locală de 157 de unităţi. Cele două noi unităţi se află în Bucureşti, zona Valea Cascadelor, şi Cisnădie, judeţul Sibiu, potrivit unui comunicat de presă al companiei. Noul magazin JYSK din Bucureşti are o suprafaţă totală de 1.200 mp, în timp ce magazinul din Cisnădie ajunge la o suprafaţă totală de 1.230 mp.

’’Suntem bucuroşi să adăugăm un nou magazin JYSK pe harta Bucureştiului, după ce acum o lună inauguram un magazin în zona Pantelimon, acum vom fi prezenţi şi în Valea Cascadelor. Ajungem, astfel, la 21 de magazine în Bucureşti şi zona limitrofă. În Sibiu avem deja trei magazine şi, prin deschiderea de la Cisnădie, vom fi mai aproape şi de clienţii de acolo’’, a declarat Iraida Paiuc, Sales and Marketing Manager JYSK România şi Bulgaria, într-un comunicat de presă.

În anul 2007, JYSK deschidea prima unitate din România la Oradea. Au trecut de atunci 18 ani, iar în martie 2025 retailerul scandinav a inaugurat magazinul cu numărul 150, aflat în celălalt capăt al ţării, la Constanţa.

Drumul până la 157 de magazine în prezent a început cu 7 unităţi în primul an de la intrarea pe piaţa locală.

A continuat apoi uşor, cu un număr relativ stabil de unităţi, până când franciza JYSK din România a fost preluată de compania daneză, JYSK Nordic. Din 2014, expansiunea JYSK în România a prins avânt, iar în anii ce au urmat retailerul scandinav a deschis între 6 şi 18 magazine, ceea ce a implicat şi creşterea rapidă a numărului de angajaţi. În 2016, de exemplu, compania avea 500 de angajaţi, iar în acest an pentru JYSK lucrează aproape 1.300 de oameni.

Cifra de afaceri a JYSK România a ajuns în anul financiar 2023-2024 (1 septem­brie 2023-31 august 2024) la 1,15 mld. lei, în creştere cu 15,5% faţă de anul financiar precedent. În anul financiar 2023-2024, EBIT-ul a crescut cu 28,7% şi a ajuns la 185 mil. lei.

În anul financiar 2023-2024, JYSK a inaugurat 9 magazine noi în Domneşti, Râmnicu Vâlcea, Borşa, Bistriţa, Sinaia, Buzău, Târgu Mureş, Bucureşti şi Cluj, şi a modernizat şi reamenajat 20 de magazine mai vechi, care acum funcţionează conform celui mai nou concept de magazin JYSK, Store 3.0.

În ceea ce priveşte magazinele modernizate şi aduse la conceptul Store 3.0, acolo unde a fost nevoie şi unde spaţiul existent nu a permis implementarea noului concept, unele magazine au fost mutate într-un alt spaţiu, precum magazinul din Era Shopping Oradea sau cel din Huşi. Modernizarea magazinelor se va finaliza în anul financiar curent, potrivit unor informaţii furnizate anterior de companie.

În cursul anului financiar 2023-2024, JYSK şi-a continuat expansiunea la nivel global şi a anunţat planuri pentru deschiderea primelor sale magazine în Maroc, în primăvara anului 2025. Compania este deţinută de familia fondatorului ei, omul de afaceri danez Lars Larsen, care are în portofoliu şi alte companii.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
JYSK,
magazine,
mobila,
bricolaj

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.