Irina Onescu: Am sunat la ENEL în calitate de Primar pentru a reclama, încă o dată, persistenţa problemei alimentării cu energie electrică în comuna noastră. Răspunsul operatorului a fost de-a dreptul tragi-comic”

Postat la 25 septembrie 2017 8826 afişări

 Irina Onescu: Am sunat la ENEL în calitate de Primar pentru a reclama, încă o dată, persistenţa problemei alimentării cu energie electrică în comuna noastră. Răspunsul operatorului a fost de-a dreptul tragi-comic”

După furtunile de zilele trecute, multe localităţi din România sunt şi acum fără curent. Iar când un primar sună la ENEL, operatorul o ceartă şi îi spune să sune abonaţii afectaţi. Care nu pot suna pentru că nu au curent să-şi încarce mobilele.

 

Pe Facebook, Irina Onescu a scris. „Am sunat la ENEL în calitate de Primar pentru a reclama, încă o dată, persistenţa problemei alimentării cu energie electrică în comuna noastră ca urmare a vijeliei de duminică. Am specificat că în continuare nu este curent în satul Roşia Nouă şi în alte câteva zeci de gospodării din localitatea Petriş, fiind afectate inclusiv şcoala şi reţeaua de iluminat public.

Răspunsul operatorului a fost de-a dreptul tragi-comic: “de ce nu ne sună abonaţii care nu au curent să sesizeze deranjamentul?”

Păi, domnii mei, cum anume şi de unde să vă sune bieţii oameni din moment ce nu au energie electrică de 4 zile, implicit nu funcţionează telefonia fixă şi nici nu îşi pot încărca mobilele?

Ziceţi voi, că mie mi s-a făcut scârbă…”

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.