Investiţie de 1 milion de lei într-un nou model de concept-store, operaţional 100% digital. Cum funcţionează unitatea deschisă în centrul Capitalei, unde nu lucrează niciun angajat

Autor: Andra Stroe Postat la 15 octombrie 2021 339 afişări

Investiţie de 1 milion de lei într-un nou model de concept-store, operaţional 100% digital. Cum funcţionează unitatea deschisă în centrul Capitalei, unde nu lucrează niciun angajat

Antreprenorul român Mădălin Tomescu a lansat, în urma unei investiţii nete de aproximativ 1 milion de lei, Kuziini, singurul concept-store de bucătării pe comandă, operaţional 100% digital. Fondatorul Kuziini are o experienţă de business de peste 20 de ani în industria mobilei, unde a dezvoltat mai multe afaceri pe segmentul de producţie de mobilier rezidenţial şi comercial, destinat hotelurilor, magazinelor, sediilor de companii şi universităţilor.

Concept store-ul Kuziini funcţionează fără staff, iar accesul clienţilor se face prin intermediul unui sistem de face recognition instalat la intrare. În acest fel, clienţii, fie că sunt arhitecţi sau utilizatori finali, au acces în showroom 24 de ore din 24, şapte zile din şapte.

În interior, cu ajutorul a mai multe staţii de lucru, clienţii se conectează la o platformă unde îşi pot configura bucătăria în cele mai mici detalii, iar costul acesteia va fi generat automat. Pentru orice întrebare, utilizatorul trebuie să apese un buton, urmând să fie conectat pe live chat cu un arhitect din call-center-ul Kuziini, care îl va ajuta în procesul de proiectare a bucătăriei.

În showroom există un scanner care măsoară înălţimea utilizatorului final, pentru ca bucătăria să fie proiectată în aşa fel încât corpurile să fie uşor de accesat de către beneficiar. De asemenea, Kuziini pune la dispoziţia clienţilor şi un scanner care, odată plasat în centrul bucătăriei din locuinţa clientului, scanează toate detaliile legate de încăpere (inclusiv dacă pereţii sunt drepţi sau nu), nemaifiind necesare alte măsurători pentru proiectarea bucătăriei.

„Noutatea absolută este Qsimo, un sistem de operare şi asistenţă clienţi: este suficient să atingi un obiect din showroom şi vei primi prin intermediul sistemului informaţii audio sau video despre acesta. Acest sistem interactiv, împreună cu toate celelalte detalii tehnologice din modelul nostru de business, au rolul de a reduce semnificativ timpul pe care un client îl alocă pentru proiectarea bucătăriei pe care o doreşte. Ştim cu toţii că pentru clienţii români bucătăria este cel mai important spaţiu din casă, iar noi ne dorim o experienţă de achiziţie cât mai simplă”, declară Mădălin Tomescu, fondator Kuziini, care estimează o cifră de afaceri de un milion de euro pentru primul an de funcţionare.

Potrivit reprezentanţilor companiei, bugetul mediu pe care românii îl alocă pentru achiziţia unei bucătării premium poate ajunge şi la 10.000 de euro. Livrarea bucătăriilor Kuziini se face în maximum 25 de zile lucrătoare (faţă de durata medie de 60-90 zile), indiferent de complexitatea bucătăriei, adaugă aceştia. Pe baza unei aplicaţii, clientul primeşte constant informaţii referitoare la statusul comenzii, exact ca în cazul comenzilor online. Bucătăria vine cu toate decupajele gata făcute (inclusiv cele pentru electrocasnice), astfel încât montajul durează durează circa 3 ore (faţă de durata medie de 8-10 ore).

Kuziini dispune de două unităţi de producţie în România şi Bulgaria, dotate cu tehnologie modernă şi linii automatizate. Odată ce clientul comandă o bucătărie, el este conectat în timp real cu fabrica şi vede toate etapele procesului de producţie.

„Tehnologia şi inovaţia vor aduce schimbări semnificative în următorii ani în industria locală de mobilier, aşa cum se întâmplă deja în alte ţări. Pasul către automatizare influenţează decisiv evoluţia oricărei afaceri şi conferă avantaje majore antreprenorilor care au curajul de a face lucrurile diferit. Există deja în străinătate multe exemple de concepte complet automatizate în industria de retail, ce au fost foarte rapid adoptate de clienţi. Pe segmentul de retail FMCG au apărut şi în România magazine fără angajaţi, deschise de retaileri foarte mari. Acesta este viitorul”, declară Mădălin Tomescu, fondator Kuziini.

Concept-store-ul inaugurat în zona Unirii (Bd. Uniri 63) din Bucureşti este primul dintr-un lanţ pe care Mădălin Tomescu doreşte să îl dezvolte în toată ţara, anul viitor urmând să fie deschise alte trei locaţii în Cluj, Timişoara şi Iaşi. De asemenea, antreprenorul intenţionează să dezvolte şi un sistem de franciză în următorii ani.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
clienti,
bucatarie,
concept

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.