În retailul online vânzările s-au dublat faţă de 2012

Autor: Dorin Oancea Postat la 13 august 2013 412 afişări

Lansarea Carrefour Online a impulsionat puternic comerţul electronic din România. Vânzările în domeniul retailului online au crescut cu 141% în perioada ianuarie-iulie 2013 faţă de acelaşi interval al anului trecut, potrivit PayU. Raportul a fost efectuat analizând valoarea totală a produselor comandate din magazinele din retail ce colaborează cu PayU. În categoria retail sunt incluse magazinele care comercializeză cărţi, produse electronice şi electrocasnice, IT&C, flori, jucării, cadouri, confecţii, dar şi alte produse.

În retailul online vânzările s-au dublat faţă de 2012

Creşterea de 141% este justificată atât prin atragerea în portfoliul PayU a peste 200 de noi magazine din retail în ultimul an, de creşterea încrederii cumpărătorilor în plăţile online, dar şi de intrarea unor jucători de talia Carrefour - cu primul hypermarket online ce ofera produse alimentare, cosmetice si de igiena casei cu livrare la domiciliu - care vor influenţa semnificativ piaţa de plăţi online.

“Carrefour este un jucător cu un puternic impact în rândul utilizatorilor online. Este singura companie cunoscută de majoritatea românilor care a introdus plata cu cardul online ca metodă exclusivă de plată pe site. Pentru ca acest lucru să fie posibil, s-a implementat sistemul de refund astfel încât, dacă un client comandă un produs care nu se află pe stoc, suma aferentă este deblocată imediat, nefiindu-i retrasă de pe card. Modalitatea de implementare, alături de serviciile oferite şi standardele stabilite de un jucător atât de mare vor conduce inevitabil la creşterea încrederii utilizatorilor în comerţul electronic în general şi în plata online în special“, explică Rareş Florea, Online Sales Manager PayU România.

Creşterea industriei de e-tail se manifestă însă pe toate segmentele reprezentative. Fashion continuă să fie domeniul vedetă, înregistrând o evoluţie de 450%, în primul rând ca rezultat al apariţiei unui număr mare de magazine online noi. Printre segmentele cu evoluţie foarte bună se numără IT&C (83%) şi cadouri (70%). 

Valoarea medie a coşului de cumpărături a fost în perioada ianuarie-iulie 2013 de 45 de euro, faţă de 65 de euro în urmă cu un an, explicaţia rezidând în diversificarea foarte puternică a ofertei magazinelor online şi în creşterea numărului acestora.

Peste 1000 de magazine online de retail utilizează în prezent soluţiile de plată PayU, printre cele mai importante numărându-se, PC Garage, Elefant.ro, Fashion Days, F64, Floria, Floridelux.ro, Cărtureşti, Il Passo, Yokko, Librariile Humanitas, TinaR, Nissa, Miniprix, eMag, Carrefour-Online, etc.

PayU este furnizor de soluţii eCommerce integrate, deţinut de Naspers Ltd, un grup multinaţional, cu operaţiuni în 131 de ţări, în domenii ca media, Internet sau eCommerce. PayU desfăşoară operaţiuni de integrare plăţi online pentru peste 18.000 de companii din Europa, Asia şi Africa, oferind plăţi online simple şi sigure către aproximativ 300 milioane de utilizatori de Internet.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
online,
vanzari,
dublare,
magazine,
crestere,
retail,
carrefour
/actualitate/in-retailul-online-vanzarile-s-au-dublat-fata-de-2012-11250583
11250583
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.