În încercarea de a atrage clienţii în zona de comerţ online, un retailer de modă lansează un „black friday" de primăvară

Autor: Andra Stroe Postat la 21 aprilie 2020 391 afişări

În încercarea de a atrage clienţii în zona de comerţ online, un retailer de modă lansează un „black friday" de primăvară

Economia a fost afectată de pandemia de coronavirus, iar unul dintre domeniile afectate a fost retailul tradiţional. E-commerce-ul are însă de câştigat, iar pentru compania Answear.ro acest lucru se traduce printr-o creştere cu 40% a vânzărilor pe perioada 1 – 20 Aprilie 2020 şi o creştere per total cu 10% a vânzărilor pentru perioada 1 martie – 20 aprilie 2020.

În încercarea de a creşte consumul de fashion online prin e-commerce, reprezentanţii companiei au hotărât să lanseze o campanie de reduceri, comparabile cu cele de Black Friday. „În acest moment devine clar că e-commerce-ul este salvarea pentru retail-ul tradiţional. Iar odată cu creşterea e-commerce-ului, acesta va rămâne un canal de vânzare important şi după trecerea pandemiei. Opinia mea este că piaţa de fashion online s-ar putea dubla în decursul anului 2020. Este posibil să nu fie vorba despre o scădere a consumului, ci doar despre o mutare a acestuia către un alt canal de vânzare – online-ul”, spune Raluca Radu, country manager Answear România.

Campania Spring Black Friday se va desfăşura între 24 - 28 aprilie şi va avea reduceri de până la -60% la o selecţie de peste 60.000 articole ale brandurilor internaţionale de top. De asemenea, în luna mai, retailerul polonez lansează noul site ce vine cu îmbunătăţiri legate de experienţa clienţilor pentru a suplini dezavantajele faptului că produsul nu poate fi probat. Sistemul de loialitate a fost de asemenea modificat, în sensul în care, dacă până acum punctele de loialitate se puteau folosi a micşora preţul produselor care nu se aflau la reducere de pe site, de acum acestea vor putea fi folosite şi pentru cele care au deja preţ redus, însă pot să scadă până la maxim 50% din preţul iniţial al produsului.

O altă noutate a retailerului online este introducerea în portofoliul a unor nume noi de branduri cu renume şi cele mai noi colecţii ale acestora dedicate modei pentru bărbaţi: Clean Cut Copenhagen, Tailored & Originals şi Norton. De asemenea, ANSWEAR.ro a adăugat noi branduri în portofoliul de produse destinate copiilor – Tommy Hilfiger, Nike Kids, New Balance, Havaianas şi Adidas Originals – ajungând la o selecţie de peste 12.000 de produse.

În perioada Paştelui, Answear.ro a înregistrat creşteri semnificative ale vânzărilor la diferite categorii de produse, creşterea faţă de 2019 fiind de peste 50% pentru weekend-ul de Paşte. Categoriile pe care s-au înregistrat cele mai mari creşteri au fost: pantofi sport, tricouri, rochii, bluze, hanorace, jachete, jeans şi cămăşi, iar brandurile pe care au avut loc cele mai mari creşteri sunt Adidas Originals, Tommy Hilfiger, Guess Jeans, Answear, Medicine, Karl Lagerfeld, Levi’s, Tommy Jeans, Desigual, Nike, Armani Exchange şi Polo Ralph Lauren.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
online,
clienti,
incercare

ALEPH STORY: Ieşim din criza Covid. Ce fac românii după 15 mai. O discuţie cu Adelina Mihai, jurnalist şi Dan Pavel, editor-prezentator ŞTIU

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.