Idei de business născute pe timp de pandemie. Ce afacere au pornit doi tineri în perioada stării de urgenţă

Autor: Andra Stroe Postat la 25 mai 2020 1289 afişări

Idei de business născute pe timp de pandemie. Ce afacere au pornit doi tineri în perioada stării de urgenţă

Elvis Floroiu şi Dan Dumitru importă şi comercializează în România, pe platforma dego.ro, picturi pe numere, diamond painting, puzzle 3D din lemn şi origami 3D, şi mizează pe dorinţa românilor de a-şi dezvolta sau a descoperi latura creativă şi relaxarea în pandemie. O investiţie realizată în perioada stării de urgenţă, magazinul aduce alternative pentru petrecerea timpului în casă, indiferent de vârstă şi aptitudini.

„Criza ne-a făcut să trecem rapid de la servicii complexe de marketing, consultanţă şi campanii desfăşurate în toate mediile, care acum renasc timid, precum online, TV, radio, outdoor, la comerţul electronic şi la dego.ro, o platformă axată pe vânzarea de produse de creativitate, pentru segmentul de vârstă 8 – 80 de ani. Ceea ce a început iniţial ca o joacă s-a transformat rapid într-un business. Urmează integrări importante cu platforme de tip marketplace, suntem în căutarea unui nou sediu şi am început procesele de recrutare de personal” spune Elvis Floroiu, unul dintre fondatori.

Potrivit celor doi antrepreori, durată de expediere a produselor este de numai câteva ore şi plata se poate face online şi în rate, maximum şase, fără dobândă, prin carduri de credit emise de cinci bănci. Ei estimează o cifră de afaceri de 200.000 de  euro în 2020, prin diversificarea constantă a produselor de pe platformă şi extinderea la nivel naţional a ariei de livrări.

„Prima săptămână a acestei noi linii de business, pe care am deschis-o în cadrul Neagenţia, ne-a adus comenzi de cinci ori mai mari faţă de aşteptări, dorinţa oamenilor de a realiza o activitate creativă şi relaxantă în izolare, de a se bucura, fiind evidentă. Starea de alertă, care a urmat, a crescut constant vânzările”, precizează Dan Dumitru, investitor în dego.ro

În paralel cu noua investiţie în Dego.ro, Elvis Floroiu şi Dan Dumitru realizează prin Neagenţia – marketing online şi consultanţă, campanii de „marketing neaoş”, pornind de la cele online la cele clasice, pentru toate domeniile şi în special în turism, domeniul în care s-au consacrat şi în care au o experienţă de circa 15 ani.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
business,
pandemie,
perioada

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.