LIVE: ZF HUAWEI - Conectăm România. Digitalizare în educaţie. Noua învăţare digitală

Helen Tomlinson este noul GM al GSK Consumer Healthcare România şi ţările Adriatice

Autor: Ioana Mihai-Andrei Postat la 13 noiembrie 2013 440 afişări

Helen Tomlinson, în vârstă de 36 de ani, a preluat funcţia de general manager pentru România şi ţările Adriatice, cu sediul în Bucureşti. Fostul general manager Consumer Healthcare, Victor Geus, a fost numit general manager Consumer Healthcare Canada.

Helen Tomlinson este noul GM al GSK Consumer Healthcare România şi ţările Adriatice

Tomlinson este responsabilă de dezvoltarea operaţiunilor desfăşurate de companie în România şi în celelalte patru ţări din grup. Ea coordonează activităţi ce ajung la o valoare de 44 milioane euro şi o echipă formată din 100 de oameni.

Helen Tomlinson s-a alăturat GSK Nutritional Healthcare în aprilie 2006, în calitate de category controller pe segmentul out of home din Marea Britanie şi Irlanda. Apoi a deţinut mai multe poziţii în vânzări, printre care foodservice and field sales director, continuând apoi ca channel director.

Înainte de a se alătura GSK, Tomlinson a acumulat o experienţă de 10 ani pe poziţii din domeniul vânzărilor şi marketing, în industria alimentară din Marea Britanie.

”Produsele noastre deţin poziţii puternice pe pieţele în care sunt prezente, iar împreună cu echipa mea din România şi din celelalte patru ţări ne concentrăm pe consolidarea activităţii, pe fondul unui mediu economic competitiv”, a declarat Helen Tomlinson, general manager Consumer Healthcare România şi ţările Adriatice.

GSK Consumer Healthcare România şi ţările Adriatice cuprinde România, Slovenia, Croaţia, Bosnia şi Republica Moldova.

În România, produsele GSK Consumer Healthcare se împart în 3 mari categorii: igienă orală (îngrijire pentru întreaga familie, sensibilitate dentară, eroziune acidă a dinţilor, sănătatea gingiilor, îngrijire pentru proteze), îngrijirea sănătăţii (sănătatea aparatului respirator, gestionarea durerii, vitamine şi suplimente alimentare) şi îngrijirea pielii.

În România, GSK Consumer Healthcare face parte din grupul de companii GSK, cu o tradiţie  puternică pe piaţa locală, de peste 20 de ani. Portofoliul său include mărci precum Coldrex, ParaSinus, Aquafresh, Sensodyne, Parodontax, Panadol.

Urmărește Business Magazin

/actualitate/helen-tomlinson-este-noul-gm-al-gsk-consumer-healthcare-romania-si-tarile-adriatice-11675100
11675100
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.