H&M aduce în România un nou brand de modă care să se bată cu Massimo Dutti al rivalilor de la Inditex

Postat la 02 august 2014 101 afişări

H&M aduce în România un nou brand de modă care să se bată cu Massimo Dutti al rivalilor de la Inditex

Grupul suedez H&M, prezent în România cu brandul cu acelaşi nume din primăvara lui 2011, va aduce începând cu această toamnă şi brandul Cos, compania purtând negocieri cu centrele co­mer­ciale din nordul Capitalei – Băneasa Shop­ping City şi Promenada -, potrivit mai multor surse din piaţă.

Reprezentanţii companiei nu au răspuns până la închiderea ediţiei solicitării ZF privind noul brand.

H&M, unul dintre cele mai popu­lare şi mai cu­nos­cute grupuri la nivel mondial, are în total în por­to­foliu şapte branduri, iar al şap­te­lea, „&Other Stories“, a fost anunţat în 2013. H&M este cu­nos­cut pentru brandul cu acelaşi nume, lan­sat şi pe piaţa locală în urmă cu mai bine de trei ani, după cinci ani de tatonări. Sub um­brela Hennes&Mauritz se găsesc însă şi Cos, Monki, Weekday, Cheap Monday şi H&M Home. De altfel, puţini sunt cei care ştiu că H&M are şi alte „branduri-surori“ mai puţin cunoscute.

Citiţi mai multe pe www.zf.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
brand,
romania,
h&m,
moda,
companie,
nume,
piata,
baneasa,
branduri
/actualitate/h-m-aduce-in-romania-un-nou-brand-de-moda-care-sa-se-bata-cu-massimo-dutti-al-rivalilor-de-la-inditex-13023675
13023675
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.