Grupul Hornbach a încheiat primele 6 luni cu afaceri de peste 2 miliarde de euro

Autor: Bogdan Angheluţă Postat la 26 octombrie 2016 85 afişări

Concernul Hornbach Holding AG & Co. KGaA (grupul Hornbach) a menţinut tendinţa pozitivă înregistrată în primul trimestru din anul financiar curent şi în al doilea trimestru. Astfel, în perioada 1 iunie - 31 august 2016 business-ul companiei s-a majorat cu 6,8%, atingând 1,07 miliarde euro. Raportat la primul semestru, afacerile concernului au crescut cu 6,4%, la 2,186 miliarde de euro. De asemenea, rezultatul operaţional (EBIT) s-a majorat pe parcursul celui de-al doilea trimestru cu 2,2%, la 76 milioane de euro şi, cumulat în prima jumătate de an, cu 0,9%, la 152,5 milioane de euro. În acest context, Grupul Hornbach confirmă prognoza cu privire la cifra de afaceri şi veniturile întregului an 2016/2017.

Dinamicia ridicată a cifrei de afaceri a întregului Grup a fost puternic influenţată de cele 154 de magazine de materiale de construcţii şi grădinărit, gestionate de către cel mai mare sub-concern operativ, Hornbach Baumarkt AG. În acest context, vânzările după primele şase luni ale magazinelor au depăşit, pentru prima dată, pragul de 2 miliarde de euro. Astfel, cifra de afaceri a sub-concernului a înregistrat, în primul semestru al anului 2016/2017, o creştere de 6,7%, la 2.062,5 milioane de euro (în anul precedent, 1.933,4 milioane de euro), după o creştere în cel de-al doilea trimestru de 7,0%, atingând 1.003,6 milioane de euro (în anul precedent, 938,2 milioane de euro). Cu raportare la o suprafaţă şi un curs de schimb similare, sub-concernul şi-a majorat cifra de afaceri în cel de-al doilea trimestru cu 4,5%.

„În Germania, magazinele noastre de materiale de construcţii şi grădinărit, cu o creştere de 2,5% raportată la o suprafaţă similară, au înregistrat o evoluţie mult mai bună în comparaţie cu media din sectorul DIY“, a declarat Albrecht Hornbach, preşedintele consiliului de administraţie al Hornbach Management AG.

Cele mai importante creşteri în cadrul sub-concernului Hornbach Baumarkt AG au provenit, în primul semestru, din regiunea altor state europene. Ponderea acestora la cifra de afaceri a sub-concernului s-a majorat cumulat de la 42,3% la 44,6%. Cu raportare la o suprafaţă şi un curs de schimb similare, cifra de afaceri a magazinelor din statele europene, fără a fi luată în calcul Germania, s-a majorat în cel de-al doilea trimestru cu 7,7%, iar la nivel de semestru cu 7,1%.

Hornbach s-a impus cu succes în ţările europene în calitate de partener pentru proiecte. În plus, această situaţie este valabilă şi în ceea ce priveşte comerţul electronic. Astfel, clienţii profesionişti şi meşterii din Austria, Elveţia, Olanda, Cehia şi Luxemburg apelează tot mai mult la magazinul online Hornbach pentru a-şi face cumpărăturile.

Urmărește Business Magazin

Citeşte pe MonitorulApararii.ro

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.