Georgi D. Georgiev, CEO Releva: „Platforma Releva va juca un rol esenţial în regândirea modului în care brandurile interacţionează cu clienţii, asigurând o creştere constantă în industria eCommerce”

Postat la 28 februarie 2024 62 afişări

Georgi D. Georgiev, CEO Releva: „Platforma Releva va juca un rol esenţial în regândirea modului în care brandurile interacţionează cu clienţii, asigurând o creştere constantă în industria eCommerce”

Cum poate o soluţie de personalizare să transforme complet modul în care interacţionăm cu magazinele online? Aflăm de la Georgi D. Georgiev, Co-founder & CEO Releva, o platformă inovatoare lansată recent pe piaţa din România, care utilizează inteligenţa artificială pentru a furniza soluţii personalizate în sfera eCommerce.

Cu o experienţă de peste 17 ani în dezvoltarea şi implementarea platformelor de AI & Data pentru afaceri globale de succes, acesta explică cum a reuşit să creeze o experienţă de navigare şi achiziţionare menită să aducă plusvaloare acţiunilor de marketing şi vânzări. 

1. Platforma Releva a fost lansată recent în România. De ce aţi ales să o extindeţi în ţara noastră şi care credeţi că sunt beneficiile aduse românilor de această soluţie de personalizare?

În prezent, Releva este o companie globală cu clienţi în Asia, SUA şi UE, cu conducere locală în Bulgaria şi Balcani. Lansarea recentă în România aduce un avantaj strategic sectorului de eCommerce aflat în continuă dezvoltare, piaţa autohtonă având o cifră de afaceri de cinci miliarde şi jumătate de dolari. Am identificat aici un potenţial neexploatat care depăşeşte două miliarde de dolari, tocmai de aceea ne propunem să fim un catalizator în vederea creşterii afacerilor locale.

Cifra de afaceri a industriei de eCommerce din România nu indică doar oportunităţi importante, ci atrage atenţia şi asupra cererii de soluţii inovatoare. Releva încurajează magazinele online să încerce acest tool de personalizare şi automatizare a marketingului pentru a atinge potenţialul maxim al afacerii şi a obţine creşteri semnificative, oferind în acelaşi timp o experienţă personalizată fiecărui client pentru a domina piaţa comerţului electronic în 2024.

Astfel, succesul nu mai este doar o iluzie, ci poate fi anticipat cu uşurinţă cu ajutorul Releva. În ultimii trei ani, datorită Releva, magazine online din întreaga lume au reuşit să economisească peste 8 ore pe săptămână alocate sarcinilor repetitive de marketing. În plus, au obţinut o creştere medie a veniturilor de peste 40%. Abordarea noastră dublează veniturile din retargeting-ul prin e-mail şi reduce semnificativ costurile de retargeting pentru reclamele de pe Facebook şi Google, menţinând în acelaşi timp rate de deschidere şi preţuri excelente.

2. Cum ajută afacerile din industria comerţului electronic?

Prin intermediul automatizării serviciilor de marketing, comercianţii îşi pot personaliza site-urile web, aplicaţiile şi experienţa generală a clienţilor: de la descrierea produsului la call-to-action, de la vizualul produsului la nivelul de empatie al utilizatorului, de la munca din spatele unui newsletter care durează o veşnicie până la o experienţă imersivă şi personalizată în inbox, de la web, aplicaţie, canal, inteligenţă artificială generativă la următoarea generaţie de personalizare omnichannel.

Cu alte cuvinte, valoarea pe care Releva o oferă clienţilor săi poate fi rezumată în câteva bullet point-uri:

● Personalizarea site-ului web al brandului, a aplicaţiei şi a comunicării pe mai multe canale.

● Obţinerea mai multor rezultate cu mai puţin efort prin optimizarea timpului şi a cheltuielilor de marketing.

● Transformarea vizitatorilor în clienţi fideli prin recomandări personalizate de produse pe site, atât pentru utilizatorii înregistraţi, cât şi pentru cei anonimi.

● Creşterea gradului de implicare a utilizatorilor prin intermediul diferitelor canale de marketing - alegerea celor mai potrivite canale, mesaje şi momente pentru ca brandul să se conecteze cu utilizatorii săi, pentru a răspunde aşteptărilor şi preferinţelor personale ale acestora.

● Automatizarea marketingului şi prezicerea următoarelor achiziţii ale utilizatorilor.

● Gestionarea corectă a consimţământului utilizatorului final şi crearea unui profil anonim 360 pentru o comunicare consecventă şi sigură cu acesta.

3. Cum vedeţi parcursul Releva în România pe termen lung?

Pe termen lung, Releva va deveni unul dintre liderii pieţei şi va fi perceput drept cel mai persuasiv instrument de marketing. Platforma noastră va ajuta sute de magazine online din România să îşi crească vânzările, veniturile şi succesul la modul general. Credem că Releva va juca un rol foarte important în regândirea modului în care brandurile interacţionează cu clienţii şi va oferi relaţii de lungă durată între comercianţi şi clienţi, asigurând o creştere constantă în industria eCommerce.

Strategia de optimizare Releva depăşeşte metodele convenţionale şi se asigură că fiecare sesiune se concretizează într-o achiziţie. Ne-am propus să oferim experienţe plăcute şi eficiente în toate punctele de interacţiune cu clientul, în locul unei abordări de optimizare punctuale. În cele din urmă, analizăm datele clienţilor noştri şi ne îmbunătăţim constant caracteristicile pentru a le satisface nevoile şi a-i ajuta să îşi atingă obiectivele.

4. Ce model de business foloseşte Releva? Strategia de alegere a clienţilor este diferită faţă de cea implementată în Bulgaria sau în alte ţări?

Releva este construit pe un model de business bazat pe abonament, cu preţuri pe două niveluri. Acesta include o taxă fixă, care acoperă costurile de asistenţă tehnică şi client service, şi o taxă variabilă bazată pe utilizare, care acoperă costurile platformei noastre. Considerăm că această abordare este cea mai echitabilă având în vedere utilizarea unor tehnologii avansate şi costisitoare, cum ar fi Big Data şi inteligenţa artificială, inclusiv pentru generarea textelor şi a creativelor.

Când vine vorba despre imaginea clientului ideal, ne raportăm la un magazin online careatrage peste 30.000 de utilizatori unici lunari. Cu toate acestea, am observat, de asemenea, un potenţial semnificativ de creştere pentru clienţii mai mici. Prin urmare, oferim planuri personalizate pentru startup-uri (până în 10.000 de utilizatori unici) şi afaceri în creştere (până în 30.000 de utilizatori unici). În prezent, planul nostru de creştere include în primul rând companii care au înregistrat un succes considerabil folosind Releva.

Pentru clienţii mai mici, multe probleme sunt rezolvate prin importarea datelor privind achiziţiile anterioare pentru a pregăti platforma. Principala cerinţă pentru ca o afacere online să aibă succes cu Releva este să fie data-driven, să aibă o înţelegere solidă a afacerii lor şi să fie deschisă la experimentarea prin A/B testing.

5. În câte ţări operează în prezent Releva şi care sunt planurile de extindere viitoare? 

Releva este în continuă creştere în Balcani, Germania şi Indonezia. Colaborăm atât cu startup-uri, cât şi cu companii mari din Bulgaria, Grecia, România, Albania şi Turcia.

Platforma noastră este potrivită pentru magazinele online mari, medii şi mici şi oferă integrare cu platforme majore precum WooCommerce, Magento, Shopify, OpenCart, BigCommerce, CS-Cart, MerchantPro, PrestaShop, acoperind peste 80% din toate magazinele online la nivel global. Pentru platformele rămase, Releva oferă documentaţia necesară pentru integrarea personalizată.

Colaborăm cu peste 50 de parteneri, de la agenţii de marketing şi web la jucători importanţi din Indonezia şi Grecia.

Privind spre viitor, putem spune că suntem încântaţi de extinderea în Asia de Sud-Est, Marea Britanie şi SUA în viitorul apropiat.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
releva,
eCommerce,
interviu,
Georgiev

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.