Gen Z a dat whisky-ul simplu pe cocktailuri, ceea ce ridică vânzările celebrei băuturi spirtoase
Piaţa de whisky din România a înregistrat o evoluţie stabilă în ultimii ani, alimentată de creşterea interesului pentru băuturile premium şi super-premium, şi popularizarea culturii cocktailurilor, spune Alexandru Frangopol, Director General PPD Global România, cel mai mare importator de băuturi spirtoase.
Piaţa de whisky din România a înregistrat o evoluţie stabilă în ultimii ani, alimentată de creşterea interesului pentru băuturile premium şi super-premium, şi popularizarea culturii cocktailurilor, spune Alexandru Frangopol, Director General PPD Global România, cel mai mare importator de băuturi spirtoase.
„Ceea ce am remarcat este o schimbare în preferinţele consumatorilor dinspre savurarea whiskyului „neat“ (simplu) către cocktailuri şi mixuri complexe pe bază de whisky, pe măsură ce această categorie şi-a extins audienţa cu un segment demografic mai larg, incluzând aici femei şi consumatori tineri“, a declarat executivul. Practic, noua generaţie pune umărul la creşterea pieţei de whisky consumând în special cocktailuri şI mixuri pe bază de whisky, o categorie unde tot mai mulţi jucători şi-au făcut simţită prezenţa. De altfel, PPD a lansat pe piaţa locală whisky-ul Johnnie Walker Black Ruby, care este un whisky scoţian blended (amestecat). PPD Global România are în portofoliu branduri precum J&B, Johnnie Walker, Campari, Zacapa sau Tanqueray.
Piaţa de whisky ajunge anual la 6-7 milion de litri, conform ultimelor date. În contextul în care piaţa creşte şi datorită faptului că peste tot în lume cocktailurile devin mai populare, tot mai mulţi antreprenori mizează pe acest segment de piaţă.
Recent, Pernod Ricard a lansat pe piaţa românească Skrewball Peanut Butter Whiskey, un sortiment de whiskey care este practic o combinaţie de whisky şi unt de arahide. Practic, Pernod Ricard mizează cu această băutură şi pe cei care nu consumă în mod normal whisky.
De asemenea, Alexandrion Group, cel mai mare producător local de băuturi spirtoase, a lansat brandului Carpathian Single Malt, primul whisky single malt produs 100% în România. Astfel, a devenit primul producător cu capital autohton care începe producţia de whisky single malt.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro












