Francezii de la Saint-Gobain îl numesc la conducerea operaţiunilor din România pe Jakub Kotala, ex-CFO al diviziei globale Construction Chemicals. Ovidiu Păscuţiu, fostul CEO, devine vicepreşedinte al Grupului pentru Segmentul de Performanţă Izolaţii
Saint-Gobain România, divizia locală a producătorului francez de materiale de construcţii Saint-Gobain şi al şaselea cel mai mare producător de materiale de construcţii din România după cifra de afaceri, are un nou CEO în persoana lui Jakub Kotala, ex-CFO al diviziei globale Construction Chemicals.
El îl înlocuieşte pe Ovidiu Păscuţiu, care a fost numit vicepreşedinte al Grupului Saint-Gobain pentru Segmentul de Performanţă Izolaţii.
“Cu peste 20 de ani de experienţă în cadrul Saint-Gobain, Jakub Kotala a demonstrat constant o capacitate remarcabilă de a conduce procese de transformare permanentă, îmbinând dinamismul cu o mentalitate creativă şi adaptabilă. E o abordare care îi permite să navigheze cu precizie şi încredere perioadele de schimbare şi să ia decizii bine gândite şi fundamentate. Ea se bazează pe o înţelegere solidă a datelor şi o perspectivă clară asupra provocărilor şi oportunităţilor specifice mediului de afaceri global actual, rezultatul fiind un stil de leadership empatic şi eficient”, transmite compania.
Începând cu 1 iulie, Saint-Gobain a demarat un proces la scară globală pentru a aprofunda modelul său multi-local, un element-cheie al succesului buinessului din ultimii şase ani, cu scopul de a accelera creşterea soluţiilor Saint-Gobain la nivelul fiecărei ţări.
Toate liniile de produse ale Grupului vor fi gestionate la nivel local de către fiecare CEO în parte, care va fi responsabil atât pentru performanţa operaţională, cât şi pentru cea financiară a tuturor activităţilor desfăşurate în ţara respectivă.
“Pentru mine, un leadership de calitate înseamnă să creezi un mediu în care oamenii sunt încurajaţi şi sprijiniţi să îşi valorifice întregul potenţial. Apreciez profund relaţiile construite pe încredere, transparenţă şi colaborare autentică; conduc punând oamenii în centrul fiecărei decizii, respectându-le opiniile şi urmărind o viziune de viitor construită împreună. La începutul acestui mandat, prioritatea mea va fi să ascult şi să învăţ, pentru a înţelege cât mai bine specificul pieţei din România şi cultura organizaţională solidă deja existentă”, spune Jakub Kotala, noul CEO al Saint-Gobain România.
Operaţiunile Saint Gobain România sunt evaluate la 397 mil. euro.
Compania a finalizat, în ultima parte a anului 2023, investiţia într-o linie nouă de producţie de gips-carton la Turda, judeţul Cluj, în valoare de 50 mil. euro. Produsele fabricate pe această linie răspund nevoilor clienţilor din România, dar se adresează şi altor pieţe din regiunea Europei de Est.
În 2024, grupul a demarat construcţia unui parc fotovoltaic pe terenul fabricii de sticlă Saint-Gobain Glass din Călăraşi, în colaborare cu Engie România. Acesta este, în prezent, cel mai mare parc fotovoltaic on-site din România.
Pe plan local, Saint-Gobain are 22 de linii de producţie pentru plăci de gips-carton, ipsosuri, vată minerală de sticlă şi bazaltică, mortare, sticlă pentru construcţii, vitraje auto şi abrazivi în 12 situri industriale situate în Brăneşti, Călăraşi, Ploieşti, Satu-Mare, Turda, Suceava şi Vălenii de Munte.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro













