Fostul şef al Friesland ia o felie de 20 mil. € din piaţa laptelui

Autor: Dana Ciriperu Postat la 08 august 2013 154 afişări

Producătorul de lactate Sole-Mizo România, parte a grupului ungar cu acelaşi nume condus de Gerbrant de Boer, fostul şef al olandezilor de la Friesland în România, a ajuns în patru ani de la intrarea pe piaţă la vânzări de 20 mil. euro.

Fostul şef al Friesland ia o felie de 20 mil. € din piaţa laptelui

Producătorul de lactate Sole-Mizo România, parte a grupului ungar cu acelaşi nume condus de Gerbrant de Boer, fostul şef al olandezilor de la Friesland în România, a ajuns în patru ani de la intrarea pe piaţă la vânzări de 20 mil. euro.

 

Cu acest rezultat, ungurii – care au doar import şi distri­buţie în România- au devenit un jucător de talie medie în in­dustrie, cu rezultate apropiate de Covalact - companie care pro­duce însă pe piaţa locală. Anul trecut, Sole-Mizo România a raportat o cifră de afaceri de 90 mil. lei (20 mil. euro), în creş­tere ctu 75% faţă de anul anterior şi a intrat pe pro­fit cu un rezultat net de 1,4 mil. lei. Compania are doar 41 de angajaţi, potrivit datelor de la Ministerul Finanţelor. Spre com­paraţie, în 2009, primul an de prezenţă în România, compania a avut afaceri de 16 mil. lei (3,7 mil. euro).

 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Friesland,
lapte,
vanzari,
rezultat
/actualitate/fostul-sef-al-friesland-ia-o-felie-de-20-mil-din-piata-laptelui-11229503
11229503
comments powered by Disqus

ALEPH STORY: Cine sunt cei mai mari proprietari de terenuri Agricole din România

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.