Flanco şi Kaufland testează un nou concept în reţelele proprii şi lansează în Târgu Jiu primul shop-in-shop comun

Autor: Cristina Bellu Postat la 27 august 2020 165 afişări

Flanco, al doilea cel mai mare jucător de pe piaţa de electro-IT, şi Kaufland, liderul pieţei locale de comerţ alimentar după cifra de afaceri, lansează un nou concept în reţelele proprii odată cu deschiderea în Târgu Jiu a primului magazin de tipul shop-in-shop, concept care presupune îmbinarea a două magazine în acelaşi spaţiu comercial, fiecare funcţionând separat, ca unităţi independente.

Flanco şi  Kaufland testează un nou concept în reţelele proprii şi lansează în Târgu Jiu primul shop-in-shop comun

Flanco, al doilea cel mai mare jucător de pe piaţa de electro-IT, şi Kaufland, liderul pieţei locale de comerţ alimentar după cifra de afaceri, lansează un nou concept în reţelele proprii odată cu  deschiderea în Târgu Jiu a primului magazin de tipul shop-in-shop, concept care presupune îmbinarea a două magazine în acelaşi spaţiu comercial, fiecare funcţionând separat, ca unităţi independente.

,,Continuăm să inovăm în retail şi să lansăm concepte noi, mizând foarte mult pe adaptabilitate şi formate noi. După primul magazin Kaufland deschis într-un mall, magazine pop-up amenajate în cort în staţiuni turistice, serviciul naţional de livrări la domiciliu, iată că extindem lista parteneriatelor, cu scopul de a fi mai aproape de clienţi, şi lansăm în premieră pentru Kaufland România primul shop-in-shop, cu acces direct din suprafaţa de vânzare”, spune Valer Hancaş, Director Comunicare şi Corporate Affairs, Kaufland România.

El menţionază că în perioada următoare acest concept va fi extins şi în alte spaţii Kaufland din România.

Unul dintre cele mai importante avantaje pe care le aduce un proiect de tipul shop-in-shop, mai ales în contextul actual impus de pandemie, este reprezentat de posibilitatea de a îmbina două magazine – unul non-alimentar şi unul alimentar – cu scopul de a limita timpul petrecut la cumpărături. De asemenea, faptul că noul Flanco Shop in Shop se află în incinta magazinului Kaufland cu cel mai extins program de funcţionare reprezintă un alt avantaj important, care ajută la distanţare socială, transmit oficialii celor două companii.

„Vedem acum cum se concretizează un proiect la care am lucrat foarte mult, din dorinţa de a le oferi clienţilor noştri cât mai multe variante în ceea ce priveşte achiziţionarea unui produs electrocasnic”,  adaugă Dragoş Sîrbu, CEO Flanco.

Magazinul Flanco are o suprafaţă de 350 metri pătraţii pătraţi în care iar clienţii pot găsi de la electrocasnice mici, precum cele pentru bucătărie, îngrijire personală şi tehnologie, până la electrocasnice mari – aparate frigorifice, echipamente incorporabile, aragazuri şi maşini de spălat. De asemenea, magazinul funcţionează ca punct de ridicare pentru comenzile plasate online, pe flanco.ro.

Magazinul Kaufland din Târgu Jiu are o suprafaţă de aproximativ 6.350 metri pătraţi

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Flanco,
kaufland,
targu jiu,
lansare,
retele,
testare,
piata

Citeşte pe MonitorulApararii.ro

Valoarea finanţărilor în start-up-uri IT din România se îndreaptă spre 100 de milioane euro. Cât de mult mai poate urca această valoare? Valoarea finanţărilor în start-up-uri IT din România se îndreaptă spre 100 de milioane euro. Cât de mult mai poate urca această valoare?

Dacă în trecut anunţurile de investiţii în tehnologie erau rara avis, acum s-a ajuns la o piaţă care a evoluat dincolo de investiţiile în start-up-uri de tip „pre-seed” sau „seed”, de câteva sute de mii de euro, până la cele de tip „follow-up”, în care sumele totale alocate pot creşte până la câteva milioane de euro. Valoarea finanţărilor din ecosistemul start-up-urilor tech se îndreaptă astfel spre pragul de 100 de milioane de euro.

vezi continuarea
ZF.ro
O experienţă străină în mijlocul Capitalei: Stilul de viaţă francez, în inima Bucureştiului. O experienţă străină în mijlocul Capitalei: Stilul de viaţă francez, în inima Bucureştiului.
Business-ul românesc care a explodat în pandemie. ”În fiecare zi era ca de Black Friday”
Mediafax
Sistem imunitar vs. Coronavirus: Cât timp durează imunitatea după COVID-19? Studii efectuate şi clarificări OMS Sistem imunitar vs. Coronavirus: Cât timp durează imunitatea după COVID-19? Studii efectuate şi clarificări OMS
Cum a ajuns România în scandalul Hunter din cursa prezidenţială a SUA
MonitorulApararii
„Reprezentanţă militară” rusă la Belgrad? „Reprezentanţă militară” rusă la Belgrad?
FEDERAŢIA RUSĂ - JURNAL MILITAR LA FLANCUL DE EST AL NATO (1-15 OCTOMBRIE 2020)
MonitorulPartidelor
Revenire spectaculoasă în politică: Elena Băsescu va candida la Constanţa Revenire spectaculoasă în politică: Elena Băsescu va candida la Constanţa
Clotilde Armand, validată în funcţia de primar al Sectorului 1. Armand: Touche
MonitorulSiguranteiCetateanului
COMENTARIU Valeriu Şuhan Hai, noroc COMENTARIU Valeriu Şuhan Hai, noroc
Caz îngrijorător Teste Covid furate, făcute acasă şi falsificate de o infirmieră şi partenerul ei

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.