Financial Times: Loganul, unul dintre cele mai ironice simboluri ale crizei economice

Postat la 30 noiembrie 2010 12 afişări

Loganul este unul dintre cele mai ironice simboluri ale crizei economice, din care industria auto din Europa emergenta a iesit intr-o forma extrem de buna, urmand sa se dezvolte in continuare in dauna industriei vest-europene, apreciaza Financial Times (FT).

Dacia a sarbatorit in septembrie asamblarea Loganului cu numarul un milion. Modelul, lansat in 2004, a devenit unul dintre cele mai ironice simboluri ale crizei, titreaza publicatia britanica.Cumparata de Renault la sfarsitul anilor '90, Dacia a fost restructurata pentru a produce aceasta masina cu aspectul unui sedan robust.Loganul, cu "virtutiile" sale de masina ieftina si fiabila, a fost proiectat special pentru pietele in curs de dezvoltare, precum cele din Europa Centrala si de Est (ECE).

Cititi mai multe pe www.mediafax.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Financial Times,
Loganul,
simbol al crizei
/actualitate/financial-times-loganul-unul-dintre-cele-mai-ironice-simboluri-ale-crizei-economice-7765145
7765145
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.