Fermierii români se pot înscrie la primul program de Executive MBA pe domeniul agricol, susţinut de Raiffeisen Bank
Primul program de tip Executive MBA destinat fermierilor, susţinut de Raiffeisen Bank, a început înscrierile, urmând să debuteze cu o grupă de 30 de fermieri selectaţi din sudul si sud-estul României.
Primul program de tip Executive MBA destinat fermierilor, susţinut de Raiffeisen Bank, a început înscrierile, urmând să debuteze cu o grupă de 30 de fermieri selectaţi din sudul si sud-estul României.
Aceştia vor participa gratuit la cursuri timp de 6 luni.
Programul va incepe in luna septembrie la Slobozia, iar obiectivul sau este sa transforme fermele din Romania in afaceri profitabile si sustenabile.
Inscrierile in program au loc in perioada 6 iulie - 2 august. Fermierii care doresc sa se inscrie o pot face direct pe site-ul programului (www.mbag.ro), unde pot consulta calendarul de desfasurare si criteriile de eligibilitate.
“Avem toata increderea ca prin intermediul MBAg fermierii nostri vor avea ocazia sa isi completeze cunostintele tehnice, sa isi dezvolte noi abilitati si sa obtina raspunsuri pentru multe din problemele cu care se confrunta. Ne bucuram sa fim alaturi de partenerii nostri in acest proiect educational si asteptam cu nerabdare sa ne cunoastem studentii si sa le impartasim din cunostintele pe care fiecare dintre noi le-a pregatit special pentru sedintele de curs, sa trecem impreuma prin studii de caz ancorate in realitate si sa vizitam ferme care au facut trecerea la revolutia digitala”, a declarat Raluca Nicolescu, director aria IMM la Raiffeisen Bank.
Curricula academica a programului de tip master-class va adresa patru nevoi specifice de business – agricultura, management si financiar, vanzari si trading si tehnologie, informatii care vor fi completate de sesiuni de networking, schimburi de experienta in ferme performante, vizite in cadrul centrelor de cercetare si reuniuni cu asociatiile din industrie.
“Ferma de astazi inseamna mult mai mult decat exploatarea unor culturi agricole. Credem ca prin accesul fermierilor romani la informatie de business de calitate contribuim atat la cresterea performantei sectorului agricol, cat si la cresterea calitatii hranei noastre, produsa sustenabil de fermieri profitabili”, a declarat Laurentiu Asimionesei, reprezentantul companiei AMAZAG.
Programul MBAg este realizat la initiativa companiilor Syngenta Romania, Raiffeisen Bank Romania, Cargill Agricultura, Agrii Romania, we agri si AMAZAG, in parteneriat cu Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara Bucuresti.
AMAZAG este o platforma despre agricultura, cu ajutorul careia toti cei care produc sau pun in valoare mancarea, de la ferma la farfurie, pot performa mai bine si prin care consumatorii pot afla cu adevarat de unde provine mancarea.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro