Familia Iepure din Zalău a ajuns la afaceri de peste 92 mil. lei în 2021, plus 9,5%, cu distribuitorul de materiale de construcţii şi bricolaj Multicom

Autor: Laurentiu Cotu Postat la 25 iulie 2022 196 afişări

Familia Iepure din Zalău a ajuns la afaceri de peste 92 mil. lei în 2021, plus 9,5%, cu distribuitorul de materiale de construcţii şi bricolaj Multicom

Multicom Zalău, com­panie cu activităţi în industria materialelor de construcţii şi bri­colaj, controlată de familia Iepure, a realizat anul trecut o cifră de afaceri de 92,7 mil. lei (18,8 mil. euro), în creştere cu 9,5% faţă de anul precedent, potrivit calculelor ZF pe baza datelor de la Ministerul Finanţelor. Multicom a realizat în 2021 un profit net de peste 5 mil. lei (1 mil. euro), mai mult cu 22% faţă de anul anterior, când compania a avut un câştig net de 4,1 mil. lei (863.000 de euro), conform datelor publice. Distribuitorul de materiale de construcţii şi bricolaj a ajuns în 2021 la un număr mediu de 113 angajaţi.

Compania Multicom Zalău a fost înfiinţată în anul 1992 de soţii Gavril şi Floare Iepure. Magazinul de bricolaj şi materiale de construcţii se întinde pe o suprafaţă de aproximativ 7.000 mp, fiind situat pe un teren de 17.000 de mp. Antreprenorii din spatele Multicom Zalău au experienţă şi pe piaţa rezidenţială, din grupul Multicom Zalău făcând parte şi apart-hotelul de patru stele UBA din Cluj-Napoca, dezvoltat în 2017. Acesta se întinde pe o suprafaţă de 4.000 mp şi gestionează 44 de apartamente (de la două la patru camere), zonă de servit micul dejun, parcare subterană, spaţii comerciale şi terasă panoramică.

În prezent, compania deţine un magazin de bricolaj de 7.000 de mp, un depozit de materiale de construcţii în oraşul Jibou şi o flotă auto de peste 20 de autoturisme. Pe parcursul anului trecut, Multicom a investit circa 500.000 de euro în modernizarea capacităţilor de descărcare şi înlocuirea parcului auto. Planurile pentru 2022 vizează investiţii într-o nouă platformă de depozitare ce se va întinde pe o suprafaţă de aproximativ 4.000 mp şi în campanii de marketing atât pentru zona de retail, cât şi pentru zona de B2C. De asemene, în 2022, compania vizează şi piaţa imobiliară din judeţul Sălaj, având în plan dezvoltarea unui complex rezidenţial de 10 etaje, potrivit unor informaţii transmise anterior de companie.

Urmărește Business Magazin

Citeşte pe prosport.ro

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.