Eximtur a investit 100.000 de euro în segmentul de călătorii de business şi a ajuns la venituri de 40 de milioane de euro anul trecut

Autor: Ioana Matei Postat la 16 februarie 2015 211 afişări

Anul trecut, compania de călătorii Eximtur a înregistrat o cifră de afaceri de 40 de milioane de euro, în creştere cu 9% faţă de anul precedent. 63% din sumă a fost dată de serviciile de business travel şi organizare de evenimente. Divizia de vacanţe şi călătorii a înregistrat o creştere de circa 4%, iar cea de incoming a crescut ca pondere pentru companie de şase ori, aducând în România turişti din Austria, Slovenia şi Marea Britanie. În 2014, compania a plătit taxe şi impozite de peste un milion de euro.

Eximtur a investit 100.000 de euro în segmentul de călătorii de business şi a ajuns la venituri de 40 de milioane de euro anul trecut

Potrivit reprezentanţilor companiei, divizia de business a companiei a fost anul trecut cea mai performantă, cu o creştere a serviciilor asigurate clienţilor companii private şi instituţii publice de peste 14%.

Centrele de business travel ale Eximtur din Bucureşti, Timişoara, Cluj-Napoca şi Sibiu au înregistrat creşteri de vânzări de 18%, 17%, 23%, respectiv 5%, pentru un număr de peste 100.000 de persoane care au călătorit pe destinaţii externe şi interne cu scop de afaceri.

Divizia de business a Eximtur a câştigat în 2014 peste 70 de clienţi noi, companii private şi instituţii publice. Divizia a organizat peste 100 de evenimente, în special traininguri, team-building-uri şi petreceri de firmă pentru clienţi din domeniul IT&C, industria de componente auto, tutun, retail & FMCG, programe de tip incentive în străinătate pentru partenerii de afaceri ai clienţilor din domeniul agricol şi a oferit servicii de business travel pentru clienţii participanţi la conferinţe, congrese şi simpozioane medicale.

Eximtur a investit 100.000 de euro, în ultimul trimestru al anului trecut în segmentul de călătorii corporate, în tehnologie şi într-un serviciu non stop de rezervări, asistenţă şi informaţii. De la începutul acestui an, divizia de business a companiei se prezintă astfel şi online.

Divizia Eximtur Leisure a înregistrat anul trecut o creştere generală de circa 4%. În structura vânzărilor, călătoriile externe au crescut cu 6%, iar cele pe destinaţii interne cu 4%.

În 2014, compania Eximtur a dezvoltat şi divizia Eximtur Incoming, specializată în acordarea de servicii şi programe turiştilor străini şi prezentarea ţării prin intermediul unei pagini dedicate, în limba engleză în prezent, dar şi în limba germană din martie 2015. Peste 2.000 de turişti din Austria, Slovenia şi Marea Britanie au vizitat anul trecut România prin intermediul diviziei de incoming, care îşi va extinde în 2015 operaţiunile şi pe piaţa Germaniei.

Compania de călătorii Eximtur, cu 28 de agenţii în 19 oraşe, dintre care 12 sunt francize şi una online, fly.ro, patru centre de business travel la Bucureşti, Cluj-Napoca, Sibiu şi Timişoara, a fost înfinţată în 1993.

Urmărește Business Magazin

/actualitate/eximtur-a-investit-100-000-de-euro-in-segmentul-de-calatorii-de-business-si-a-ajuns-la-venituri-de-40-de-milioane-de-euro-anul-trecut-13832140
13832140
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.