Eturia anunţă o investiţie de 150.000 de euro în două platforme online de rezervări. Sorin Stoica, CEO-ul companiei: Sperăm la o creştere cu 30% a cifrei de afaceri pe care o preconizam pentru 2023

Autor: Andra Stroe Postat la 08 mai 2023 27 afişări

Eturia anunţă o investiţie de 150.000 de euro în două platforme online de rezervări. Sorin Stoica, CEO-ul companiei: Sperăm la o creştere cu 30% a cifrei de afaceri pe care o preconizam pentru 2023

Agenţia de turism Eturia, prin divizia sa tech TravelHubX, anunţă că a investit peste 150.000 de euro în două platforme online de rezervări, prin care pot fi achiziţionate vacanţe şi în Europa, nu doar în destinaţii extra-europene, în care compania opera până acum.

„Noua iniţiativă de dezvoltare a Diviziei OTA (Online Travel Agency) acoperă două nevoi prin intermediul a două platforme, sejurexotic.ro şi sejureuropa.ro. Ambele website-uri oferă mii de oportunităţi de călătorie, sunt disponibile 24/7, afişează disponibilităţile unui pachet turistic în timp real si sunt permanent supervizate de consultanţii noştri. (...) Eturia este renumită pentru exotic, dar în fiecare an ne-am consolidat şi expertiza pe continentul european prin vacanţele signature sau cele legate de anumite perioade turistice: Crăciun la Viena, degustări de vin în Franţa, turism culinar în Italia etc. Astfel, s-a conturat o nevoie constantă pentru a vinde Europa. (...) La cererea clienţilor tradiţionali Eturia, care trei luni pe an preferau Europa, am decis să alocăm resurse şi pentru această nevoie”, declară Sorin Stoica, CEO Eturia.

Noul proiect a debutat cu opt destinaţii cheie din Europa: Portugalia-Madeira, Italia, Spania, Franţa, Grecia, Cipru, Malta şi Cehia, şi include în acest moment 2.000 de plecări.

Sejureuropa.ro se află în continuă dezvoltare, „atât prin adăugarea de noi hoteluri, cât şi prin identificarea de noi destinaţii”.

La rândul său, platforma sejurexotic.ro „reprezintă Eturia transferată într-un mod de rezervare 100% online, care poate fi rezumat, pe scurt, astfel: pachete dinamice pe mai multe destinaţii, cu mai multe plecări disponibile pe parcursul anului, în care sunt incluse sute de hoteluri care pot fi selectate şi configurate din punct de vedere al tipului de cameră, al regimului de masă şi al numărului de călători”, explică reprezentanţii companiei. Astfel, platforma se adresează clientului care doreşte să îşi achiziţioneze vacanţele de plaja 100% online. „Observăm un interes pe zona de vânzare online pe care dorim să îl creştem, atât prin vizibilitate, cât şi prin opţiunile pe care le are clientul atunci când rezervă. Sperăm că aceste noi OTA să susţină creşterea de 30% a cifrei de afaceri pe care o preconizam pentru 2023”, declară Sorin Stoica, CEO, Eturia.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
investitie,
destinatii,
europa

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.